English

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی:

کلاهبرداری ۱۷۰ میلیون تومانی با یک تماس تلفنی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به کلاهبرداری 170 میلیون تومانی با یک تماس، گفت: اعضای این باند کلاهبرداری حرفه ای توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان در تهران دستگیر شدند.

کلاهبرداری 170 میلیون تومانی با یک تماس تلفنی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع با اعلام این خبر اظهار داشت: با طرح شکایت یک کارمند بانک مبنی براین که مثل روال همیشگی با تماس تلفنی مدیر شرکت مبلغ قابل توجهی شامل 170 میلیون تومان را به حساب چند تن از پیمانکاران واریز کردم رسیدگی به پرونده شروع شد.

وی ادامه داد: بنا به اظهارات کارمند بانک این موضوع هر روز انجام می شد و پایان وقت آن روز مدیر شرکت برای دریافت اسناد بانکی به شعبه مراجعه می کرد اما در آخرین واریزی و بعد از پایان روز کاری مدیر به بانک مراجعه نکرد و از بانک با صاحب حساب تماس گرفته شد ولی او از موضوع اظهار بی اطلاعی کرد و عنوان داشت که با بانک تماسی برقرار نکرده است.

این مقام انتظامی افزود: با طرح این موضوع، بانک در بررسی های درون سازمانی خود متوجه شد که تماس برقرار شده رنگ و بوی کلاهبرداری دارد بنابراین موضوع را به پلیس آگاهی اطلاع می دهند و کارآگاهان آگاهی استان با بررسی های فنی و میدانی متوجه می شوند این کلاهبرداری از تهران انجام شده است.

شجاع با بیان این که کارآگاهان با رصد اطلاعاتی دو متهم را در تهران دستگیر کردند، افزود: متهم 50 ساله 8 سابقه و متهم 34 ساله 4 فقره ارتکاب جرم را در پرونده دارند.

گفتنی است یکی از متهمان این پرونده 130 چک برگشتی دارد که تا پیش از این متواری بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی