English

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس خبر داد:

راهیابی بیش از ۳۷۰ اثر پژوهشی به مرحله ارزیابی تفصیلی جشنواره استانی علامه حلی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: در نهمین جشنواره علامه حلی، بیش از 370 اثر پژوهشی از مدارس علمیه خواهران استان فارس به مرحله ارزیابی تفصیلی جشنواره راه یافته‌اند.

راهیابی بیش از 370 اثر پژوهشی به مرحله ارزیابی تفصیلی جشنواره استانی علامه حلی

مدینه صدیق معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس، در گفتگو خبرنگار خبرگزاری موج در شیراز با گفت: ارزیابی مرحله اجمالی این جشنواره به اتمام رسیده و آثار راه‌یافته به مرحله تفصیلی به دبیرخانه ارسال شده و در اختیار ارزیابان قرار گرفته است.

وی تقدیر از برترین آثار پژوهشی طلاب جوان استان فارس را هدف از برگزاری این جشنواره استانی عنوان کرد و  افزود: تعداد 750 اثر از مدارس علمیه خواهران استان فارس به نهمین جشنواره علامه حلی ارسال شده که از این تعداد بالغ بر 370 اثر به مرحله تفصیلی راه یافته‌اند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان فارس با اشاره به برگزاری جشنواره علامه حلی برای چهارمین بار به شکل استانی، بیان داشت: بعد از اتمام مراحل ارزیابی توسط دبیرخانه استانی، برگزیدگان به جشنواره کشوری راه پیدا خواهند کرد و اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد.

وی ضمن ابراز امیدواری از برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: ان شاءالله برگزاری این جشنواره‌های علمی و پژوهشی، باعث غنای علمی طلاب شده و ایشان را در زمینه تحقیق و پژوهش ترغیب و تشویق نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه