English

با حکم وزیر بهداشت؛

غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو شد

غلامرضا اصغری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از سوی وزیر بهداشت به سمت ریاست سازمان غذا و دارو منصوب شد.

غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر غلامرضا اصغری (ریاست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و استاد گروه فارماکوگنوزی) را به عنوان معاون وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو منصوب کرد. پیش از این دکتر رسول دیناروند ریاست سازمان غذا و دارو را عهده‌دار بود.

 متن این حکم به شرح زیر است:

"جناب آقای دکتر غلامرضا اصغری

استاد محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان

 

باتوجه به سوابق علمی و تجربیات ارزنده و مفید جنابعالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو منصوب می شوید . امیدوارم با اتکال به ذات باریتعالی و رعایت قوانین بالادستی بویژه قانون برنامه ششم توسعه و با بهره گیری از تجارب کلیه صاحب نظران و تعامل مناسب با حوزه های مرتبط در راستای ارتقای کیفی و کمی کنترل و نظارت بر تولید، واردات، نگهداری، توزیع دارو، غذا، تجهیزات، اقلام پزشکی و فرآورده های آرایشی و بهداشتی نهایت تلاش خود را معمول داشته و در بهبود شاخص های سلامت جامعه و ساماندهی امور راهبردی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موفق و موید باشید.

امید است در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در جهت خدمت به ملت شریف ایران موفق باشید."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه