English

رئیس پلیس فتای هرمزگان خبر داد

دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی

رئیس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری عاملین تهدید به انتشار تصاویر خانوادگی و اخاذی در فضای مجازی خبر داد.

 دستگیری عاملان انتشار تصاویر خصوصی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی اصغر افتخاری" گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان مبنی بر تهدید و اخاذی در فضای مجازی، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برابر اظهارات شاکی، شخصی ناشناس در یکی از نرم افزارهای پیام رسان موبایلی با اغفال دختر ده ساله‌اش و جلب اعتماد وی، تصاویر خانوادگی شاکی را دریافت و با سوء استفاده از آن تصاویر اقدام به تهدید انتشار تصاویر در فضای مجازی و اخاذی کرده است.

سرهنگ افتخاری افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد سه نفر نوجوان که در این امر دخیل بودند در استان تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی اکیپی از این پلیس در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

این مسوول انتظامی اذعان داشت: در بازجویی صورت گرفته متهمین به بزه انتسابی اعتراف و در ابتدا هدف از این کار خود را مسائل اخلاقی عنوان که در ادامه اقدام به تهدید خانواده شاکی جهت انتشار تصاویر خصوصی و اخاذی کردند.

رئیس پلیس فتای هرمزگان در پایان گفت: متاسفانه برخی از والدین اقدام به خرید گوشی های هوشمند برای فرزندان خود می نمایند ولی نظارت و کنترلی بر روی آنها ندارند که این امر موجب بوجود آمدن مشکلاتی از این قبیل برای فرزندان می شود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه