English

ارائه خدمات مشاوره فردی انتخاب رشته آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۳۹۶

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: ارائه خدمات مشاوره فردی انتخاب رشته آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۳۹۶ از روز سه شنبه 17 مرداد ماه آغاز و به مدت ده روز ادامه یافت.

ارائه خدمات مشاوره فردی انتخاب رشته آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۳۹۶

به گزارش خبر گزاری موج از رشت، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان اظهار کرد: بیش از 400 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر استان از خدمات مشاوره و هدایت تحصیلی و انتخاب رشته کنکور سراسری سال 96 استفاده کردند.

داوطلب افزود:ظرف مدت ده روز تعداد 417 نفر از داوطلبان شاهد و ایثارگر کنکور سراسری و ارشد سال 96 به 9 مرکز انتخاب رشته مستقر در شهرستانهای تابعه ، به مشاوران مجرب تحصیلی مراجعه نموده و از خدمات حرفه ای مشاوره حسب علاقه و استعداد و نمره علمی کسب شده و رعایت اولویت های ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر از جمله آینده شغلی ، بومی گزینی و... بهره مند گردیدند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این جلسات،داوطلبان پس از تعیین وقت با همراه داشتن کارت ایثارگری و پرینت کارنامه آزمون در جلسه مشاوره حضور یافتند.

داوطلب یادآور شد: داوطلبان هنگام انتخاب رشته به میزان علاقه و توانایی های خود توجه ویژه نموده و برای کسب موفقیت بیشتر در زمینه تحصیلی این دو را در اولویت قرار دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه