English

کرمانشاه با کمبود پزشک متخصص مواجه است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کمبود پزشک متخصص را یکی از مشکلات اصلی دانشگاه عنوان کرد و گفت: سال گذشته درخواست 96 متخصص را به وزارت بهداشت اعلام کردیم، اما درنهایت فقط 46 متخصص به استان داده شد.

کرمانشاه با کمبود پزشک متخصص مواجه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، حسین کریم بابیان اینکه سلامت رکن اصلی توسعه است، گفت: بنابراین هرچقدر در این زمینه هزینه شود در حقیقت سرمایه‌گذاری است و زمینه‌ساز توسعه استان خواهد بود.

کریم بابیان اینکه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یک انقلاب را در احداث پروژه‌های عمرانی شاهدیم، گفت: در حال حاضر حدود 400 پروژه عمرانی در استان در حال اجراست.

وی افزود: باوجوداینکه مدیریت این پروژه‌ها در کنار سایر وظایف دانشگاه کار دشواری است، اما هیچ پروژه‌ای را تعطیل نکرده‌ایم و هم‌زمان هم پروژه‌ها در حال ساخت هستند و هم خدمات بهداشتی و درمانی را به مردم استان ارائه می‌دهیم.

وی افزود: امسال نیز درخواست حدود 100 پزشک متخصص را به وزارت اعلام کرده‌ایم که امیدواریم با پیگیری نمایندگان استان و استاندار با این تعداد موافقت شود.

کریم در ادامه از فرمانداران و بخشداران خواست که در نظارت بر امور بهداشتی و درمانی شهرستان و بخش مربوط به حوزه کاری خود، به دانشگاه کمک کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موارد را به دانشگاه گزارش دهند.

بازسازی خانه های بهداشتی قدیمی در کرمانشاه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به روند ساخت کلینیک‌های دانشگاه در شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: خوشبختانه روند ساخت این پروژه‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت است و بعد از ساخت به‌سرعت تجهیز شده و شروع به کار خواهند کرد.

کریم افزود: تمامی خانه‌های بهداشت قدیمی استان نیز در حال بازسازی هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به جذب نیروهای موردنیاز دانشگاه اشاره کرد و گفت: جذب این نیروها نیاز به مجوز وزارت بهداشت دارد.

وی افزود: هر نوع مجوزی که در این خصوص به ما داده شود، اطلاعات آن در سایت دانشگاه قرارگرفته و بر اساس آزمون، نیروهای موردنیاز جذب می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی