English

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد:

ارتقای کیفیت مأموریت‌های احیای قلبی-ریوی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از برگزاری نخستین جلسه کمیته کاهش مرگ‌ومیر فوریت‌های پزشکی این استان باهدف ارتقای کیفیت مأموریت‌های احیای قلبی ریوی اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد.

ارتقای کیفیت مأموریت‌های احیای قلبی-ریوی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین اظهار کرد: نخستین جلسه کمیته کاهش مرگ و میر اصفهان با هدف افزایش کیفیت مأموریت‌های احیای قلبی ریوی اورژانس پیش بیمارستانی و با حضور مسئولان و کارشناسان ستادی روز گذشته  در مرکز حوادث و فوریت های پزشکی تشکیل شد.

وی افزود: دلایل ناموفق بودن برخی از مأموریت‌های احیا بر اساس بررسی های به عمل آمده و نظرسنجی‌های پرسنلی و مردمی در این جلسه بررسی و تحلیل شد و راهکارهایی در این خصوص پیشنهاد شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: در این جلسه مصوب شد که شهرستان‌های تابعه استان، هر ماه لیستی از شماره تماس امداد خواهان مأموریت‌های احیای موفق و ناموفق را به واحد آمار استان تحویل دهند؛ در ادامه نیز کارشناسان ارزیابی ضمن بررسی مستندات تمامی موارد احیاء با امداد خواهان تماس گرفته و نتایج بررسی‌ها در جلسات این کمیته مورد تحلیل قرار ‌گیرد.

راستین خاطرنشان کرد: تاکنون بر اساس نظرسنجی های انجام شده از پرسنل و امداد خواهان، عوامل مختلفی همچون انگیزه پرسنل، زمان طلایی در ایست قلبی تنفسی، نظارت‌ها و آموزش پرسنل، پروتکل‌ها و دستورالعمل ها در کمیت و کیفیت اجرای عملیات احیای قلبی و ریوی تأثیر داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه