English

فرمانده سپاه قدس استان گیلان:

راهیان نور را نباید با محاسبات مادی ارزش‌سنجی کرد

فرمانده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور را نباید با محاسبات مادی ارزش‌سنجی کرد، گفت: افرادی که در برگزاری اردوهای راهیان نور نقش دارند، با اخلاص این کار را انجام می‌دهند‌.

راهیان نور را نباید با محاسبات مادی ارزش‌سنجی کرد

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در همایش تجلی اخلاص ویژه تقدیر از خادمین راهیان نور استان گیلان  اظهار کرد: سفرهای راهیان نور دارای قالب، محتوا، جسم و روح است.

وی قالب راهیان نور را نشان دادن مناطق عملیاتی به نسل جدید انقلاب دانست و گفت: اصل بر محتوای سفرهای راهیان نور است و شناخت چرایی از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه حرکت اساسی رزمندگان دوران دفاع مقدس بر اساس اسلام و فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) بوده است خاطرنشان کرد: چیرگی بر دشمنان در دوران دفاع مقدس بدون فرهنگ عاشورایی امکان‌پذیر نبود.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور را نباید با محاسبات مادی ارزش‌سنجی کرد گفت: افرادی که در برگزاری اردوهای راهیان نور نقش دارند، با اخلاص این کار را انجام می‌دهند‌.

وی با تاکید بر اینکه تنها با وجود جریان عاشورایی در زندگی انسان فرد به درجه رفیع شهادت می‌رسد افزود: بخشی از شهدای عملیات رمضان بدون برخورد گلوله و از تشنگی زیاد شهید شدند.

فرمانده سپاه قدس گیلان کار با ارزش را کار عاشورایی و تکلیف‌مدارانه خواند و خاطرنشان کرد: پیشرفته‌ترین و مهم‌ترین کار فرهنگی که تاکنون در کشور صورت گرفته است راهیان نور است.

وی باتوجه به بیانات مقام معظم رهبری که کار فرهنگی را یک فناوری خواندند، گفت: اثرگذاری خون شهید بر زمین راهیان نور است که فرهنگ شهادت را ترویج داده است و شهدا کمک کننده کسانی هستند که در مسیر آن‌ها گام بر می‌دارند.

در پایان توسط جمعی از مسئولین گیلان و فرمانده سپاه قدس گیلان  از دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به عنوان یکی از خادمان راهیان نور استان گیلان تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه