English

تفاهم‌نامه آموزشی بین اداره کل فنی و حرفه‌ای و شهرداری قم منعقد گردید

تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با حضور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ انسانی شهردار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مدیران شهری و معاونین این اداره کل امضا شد.

تفاهم‌نامه آموزشی بین اداره کل فنی و حرفه‌ای و شهرداری قم منعقد گردید

به گزارش خبرگزاری موج از قم، تفاهم‌نامه همکاری شهرداری قم و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با حضور معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌ انسانی شهردار، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و مدیران شهری و معاونین این اداره کل امضا شد.

براساس این تفاهم‌نامه خدمات آموزشی متقابل دو مجموعه ارائه شده و شهرداری قم از امکانات و خدمات اداره کل فنی و حرفه‌ای استان استفاده خواهد کرد.

قائم مقام معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی شهرداری قم با اشاره به مجموعه‌های آموزشی فعال شهر گفت: در این راستا تفاهم‌نامه آموزشی با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان خواهیم داشت تا بتوانیم از امکانات این مجموعه در راستای آموزش کارکنان و خانواده آنها استفاده کنیم.

سیدعلی بیگدلی با بیان اینکه خانواده شهرداری قم جمعیتی بالغ بر 16 هزار نفر را شامل می‌شود اظهار کرد: به همین منظور تفاهم‌نامه آموزشی با اداره کل فنی و حرفه‌ای می‌تواند باب همکاری‌ها را باز کرده و خدمات آموزشی دو مجموعه را گسترش دهد.

احمد عطارنیا با اشاره به مجوز این اداره کل برای برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت اذعان کرد: گواهینامه‌های فنی و حرفه‌ای بین‌المللی است و ارزش بالایی دارد و 160 کشور جهان گواهینامه و ترجمه آن را می‌پذیرند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به اعتبار ویژه خدمات آموزشی اداره کل فنی و حرفه‌ای بیان کرد: ما انتظار داریم در شهرداری که مجموعه‌ای بزرگ و توانمند است، با توجه به سطح خدمات نگاه سرمایه‌گذاری به حوزه آموزش داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهردار قم با تاکید بر ضرورت افزایش همکاری‌ها بین شهرداری و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خاطرنشان کرد: جدایی بین خدمات دستگاه‌ها وجود ندارد و همه در راستای دستیابی به یک هدف تلاش می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه