English

امام جمعه کردکوی

بدحجابی به جامعه آسیب می‌زند/ بیکاری و فقر در کشور فراوان است

امام جمعه کردکوی با بیان اینکه فقر و آمار جوانان بیکار در کشور فراوان است، گفت: مجلس شورای اسلامی، دولت و همه ارگان‌ها باید دست به دست هم بدهند تا دولت دوازدهم بتواند در راستای رفع مشکلات گام بردارد.

بدحجابی به جامعه آسیب می‌زند/ بیکاری و فقر در کشور فراوان است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‎الاسلام موسی شاعری در خطبه‎های عبادی سیاسی نماز جمعه کردکوی، با سفارش خود و همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: انسان باید در همه امورات اهل اعتدال، احتیاط و تقوا باشد و از افراط و تفریط پرهیز کند.

وی با بیان اینکه قرض‌الحسنه کار خوبی است اما انفاق و احسان در راه خداوند بدون هیچ توقع و چشم‌داشت ارزش بالاتری دارد، گفت: کسی که بتواند در کار خیر بر بخل و طمع خود غلبه کند اهل فلاح است و رستگار می‌شود.

امام جمعه کردکوی با سفارش مردم به انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بیان کرد: وقتی کسی مرتکب گناهی شد دیگران باید با اخلاق نیکو و ادب وی را امر به معروف و نهی از منکر کنند و نسبت به آن گناه بی‌تفاوت نباشند.

شاعری متذکر شد: ممکن است تعداد اندکی از افراد جامعه برخی از گناهان را انجام دهند اما آن گناه دامن‌گیر همه می‌شود و جامعه را خراب می کند، در واقع مسائلی مانند بدحجابی و آسیب هایی امثال آن به جامعه آسیب می‌زند.

*شهید حججی الگوی همگان شد

وی در بخش دیگر از سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی، با بیان اینکه شهید حججی به دلیل مقاومت و ایستادگی و احترام ویژه ای که موقع رفتن برای پدر و مادر داشت از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: او با شهادتش کشور ما را هیجان‌زده کرد و تمام هفته را به خود اختصاص داد، در واقع این شهید سعادتمند در لحظات اسارت و شهادت همه را به تحسین وا داشت و الگوی همگان شد.

امام جمعه کردکوی با گرامیداشت سالروز آغاز بازگشت آزادگان به کشور، مطرح کرد: ما حدود 40 هزار اسیر در عراق داشتیم که 30 هزار نفر از آنها از رزمندگان، بسیجیان، ارتشی‌ها و پاسداران بوده و 10 هزار نفر از مردم عادی بودند، باید گفت اسرا و آزادگان کمتر از شهدا نیستند و از حق بزرگی برخوردار هستند.

شاعری با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی، دولت و همه ارگان‌ها باید دست به دست هم بدهند تا دولت دوازدهم بتواند اتفاقات خوبی را رقم بزند، اذعان کرد:  فقر و آمار جوانان بیکار در کشور فراوان است و دولتمردان باید با همدلی و همکاری در راستای رفع مشکلات گام بردارند.

 وی با اشاره به وقوع سیل در استان گلستان، یادآور شد: اگرچه سیل جزو حوادث غیرمترقبه است اما دولتمردان و مردم می‌تواند مقدماتی را به وجود بیاورند تا از خسارات ناشی از سیل بکاهند، همانطور که سایر کشورها توانستند خسارات ناشی از سیل را کاهش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی