English

با انعقاد ۱۱قرارداد بیع متقابل ؛

دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان در سال های اخیر با انعقاد 11 قرارداد بیع متقابل با بخش خصوصی موفق به کسب رتبه برتر در کشور گردید.

دفتر تجهیز منابع مالی و توسعه شرکت آبفا استان اصفهان  موفق به کسب رتبه برتر در کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان ، امینی اظهار داشت: این در حالی است که در سالهای گذشته صنعت آب و فاضلاب کشور موفق به انعقاد 33 قرارداد در قالب بیع متقابل با بخش خصوصی شد که از این تعدد 11 قرارداد آن مربوط به شرکت آبفا استان اصفهان بوده است.

وی افزود: بیش از 33درصد کل تعداد قراردادها با سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب قرارداد بیع متقابل مختص به شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان بوده است.

مهندس هاشم امینی اعلام کرد در سالهای گذشته شرکت آبفا استان اصفهان به منظور  توسعه و تشکیل تاسیسات فاضلاب با توجه به تنگناهای مالی و تزریق قطره چکانی اعتبارات دولتی و نیز در راستای اجرای اصل 44قانون اساسی به منظور بهره گیزی از ظرفیت بخش خصوصی ،اقدام به انعقاد قرارداد بیع متقابل نمود.

وی به پروژه های سرمایه گذاری در قالب قرارداد بیع متقابل پرداخت و اعلام کرد: قرارداد با شرکت فولاد مبارکه که به منظور اجرای 224کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان لنجان و 220کیلومتر در شهرستان مبارکه با شرکت سازه گستر منفرد به منظور اجرای 94کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرستان تیران ،شهرداری دولت آباد با اجرای 43 کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر دولت آباد ،شهرداری نجف آباد و به منظور اجرای 200کیلومتر شبکه فاضلاب شهر نجف آباد،شهرداری خورزوق و با هدف اجرای 26کیلومتر شبکه فاضلاب در خورزوق،شهرداری دستگرد با اجرای 26کیلومتر شبکه فاضلاب در شهر دستگرد،شهرداری گرگاب،با اجرای 10کیلومتر شبکه فاضلاب در گرگاب،شهرداری دهق با اجرای 21کیلومتر شبکه فاضلاب در دهق،شرکت فولاد مبارکه اصفهان به منظور اجرای 167کیلومتر شبکه فاضلاب در شهرهای زیباشهر و دیزیچه،شهرداری اصفهان به منظور 330کیلومتر شبکه فاضلاب در حاشیه شهرداری بوده است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان خاطر نشان ساخت:شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به منظور توسعه و ارتقای سطح خدمات تمام تلاش خود را در جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی می نمایند تا بدین ترتیب بتوانند مشترکین بیشتری را تحت پوشش خدمات قرار دهد.چرا که منابع دولتی و جاری پاسخگوی نیاز روز افزون مردم در قالب خدمات شرکت آب و فاضلاب نمی باشد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه