English

معاون استاندار گلستان

برنامه‌های هفته دولت باید مردمی باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه مردم باید رکن اصلی برنامه‌های هفته دولت باشند، گفت: برنامه‌های هفته دولت باید مردمی باشد

برنامه‌های هفته دولت باید مردمی باشد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالقدیر کریمی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسمات هفته دولت که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، اظهار کرد: هفته دولت علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر زمانی برای ارتباط بیشتر و بدون واسطه با مردم و ارائه گزارشی از عملکرد مدیران و مسوولان به آنهاست.

وی با تاکید بر اینکه تمرکز ما در این ایام باید بر محور اقتصاد مقاومتی استوار باشد، افزود: مردم منتظر هستند تا ببینند مدیران و مسوولان تا چه میزانی توانسته‌اند منویات رهبر معظم انقلاب را در حوزه‌های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال محقق کنند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس از ارزیابی مدیران توسط فرمانداری در هفته دولت خبر داد و خاطرنشان کرد: در ارزیابی ما نیز توجه به اقتصاد مقاومتی و حرکت در این حوزه بسیار مهم و اساسی خواهد بود و مدیرانی که در این حوزه کم‌کاری کرده باشند مورد مواخذه قرار می‌گیرند.

کریمی با تاکید بر حضور مدیران و مسوولان ادارات و نهادها در روستاها به صورت جدی و دریافت واقعی حرف مردم درباره مشکلات و معضلات آنها، ادامه داد: مدیران باید گوش شنوای مردم به ویژه محرومان و مستضعفان باشند که همواره برای اثبات وفاداری خود به انقلاب در صحنه‌های مختف حاضر بوده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خواسته ما از مسوولان کمیته‌های مختلف ستاد برگزاری هفته این است که به جنبه مردمی برنامه‌ها توجه بیشتری شود، تصریح کرد: از همه مدیران، رسانه‌ها، نخبگان و فرهیختگان تقاضا داریم شرایطی را فراهم کنیم تا ارتباط و دسترسی مردم به مسوولان تقویت شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس بر حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران در برنامه‌های هفته دولت تاکید کرد و گفت: تلاش کنید در همه مراسمات حتما با حضور خانواده محترم و معزز شهدا و ایثارگران برنامه‌های خود را متبرک و متنعم کنید.

کریمی با اشاره به برگزاری مراسم جشن مردمی روز گنبدکاووس، اضافه کرد: در این جشن آنچه رخ داد تقویت نشاط و شادابی مردم، افزایش همدلی و وحدت، نمایان شدن بخشی از تمدن و تاریخ غنی این دیار و بازآفرینی و انعکاس میراث باستانی و تاریخی شهرستان بود که دستاورد ارزشمندی در این حوزه بود.

وی بر حضور پررنگ مدیران و مسوولان در برنامه‌های هفته دولت تاکید کرد و افزود: مدیران علاوه بر برنامه‌هایی که خود متولی برگزاری آن هستند در برنامه سایر ادارات و کمیته‌های دیگر ستاد هفته دولت نیز شرکت کنند و با حضور پررنگ خود ضمن ارتباط نزدیک و بی‌واسطه با مردم آنها را برای حضور در این مراسم تشویق کنند.

گفتنی است ستاد برگزاری مراسمات هفته دولت در شهرستان گنبدکاووس در قالب 6 کمیته تشکیل شده است که از دوم تا نهم شهریورماه برنامه‌های متمرکز و غیرمتمرکز بسیاری را در سطح شهر و روستا برگزار خواهد کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه