English

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:

بهره گیری از ظرفیت شهرک های علمی و تحقیقاتی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان در بازدید از شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان گفت: بهره گیری از ظرفیت شهرک های علمی و تحقیقاتی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.

بهره گیری از ظرفیت شهرک های علمی و تحقیقاتی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، هاشم امینی اظهار داشت: رویکرد شرکت آبفا استان اصفهان استفاده از دستاوردهای علمی شرکت های دانش بنیان درجهت رشد و توسعه این صنعت است تا با استفاده صحیح از این ظرفیت علاوه بر غلبه بر برخی از چالش ها روند توسعه یافتگی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی افزود: شرکت آبفا استان اصفهان به منظور بررسی چالش ها و  واکاوی مسایل داخلی در صنعت آب شرب و نیز کشف فرصت های موجود در میان نخبگان دانشگاه صنعتی اقدام به برگزاری همنت آب برای اولین بار در کشور نمود. این درحالیست که درصدد هستیم از فعالیت ها و دستاوردهای شهرک های علمی و تحقیقاتی در زمینه صنعت آب و فاضلاب نیز نهایت بهره را ببریم.

وی بر پیوند علم و صنعت تأکید کرد و گفت: ما زمانی می توانیم بر چالش های موجود در صنعت فائق آییم که از دانش و علم اندیشمندان و نخبگان در دانشگاهها و شهرک های علمی و تحقیقاتی بهره مند شویم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: شرکت آبفا استان اصفهان آماده است تا از دانش فعالان در شهرک علمی و تحقیقاتی پیرامون گندزدایی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، تکنولوژی نوین در تأسیسات آبی و پکیج های تصفیه فاضلاب بهره مند شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی