English

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان:

آرامش امروز را مدیون جانفشانی های شهدا هستیم

با بیان اینکه رامش امروز ما را مدیون جانفشانی های شهدا هستیم گفت: شهید محسن حججی یکی از شهدای بزرگواری بود که در راه مبارزه با دشمنان و متجاوزان کوردل به حریم دین مبین اسلام و اهل بیت (ع)، دلیرمردانه به سید الشهدا (ع) اقتدا کرد.

آرامش امروز را مدیون جانفشانی های شهدا هستیم

به گزارش خبرگزاری موج از رشت،  دکتر علیرضا امیرتیموری دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تشکر از زحمات فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سنوات گذشته این دانشگاه، با تاکید بر لزوم تقویت روحیه ایثار، فداکاری و شهادت طلبی در نسل جوان، گفت: امروز ما در کشور نیاز به تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بین جوانان این مرز و بوم داریم. فرزندان ما در خارج از مرزهای ایران اسلامی زودتر به مبارزه با دشمن رفتند تا توطئه های آنان را خنثی کنند.

وی با برشمردن رشادت های شهدای مدافع حرم خاطر نشان کرد: این قهرمانان درک کردند تا باید در مقابل دشمنان حضور یابند و خود را برای حفاظت و دفاع از ناموس و دین خود آماده کردند چرا که آنان در حسرت چشیدن شهد شهادت به تکلیف خود عمل کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

دکتر امیرتیموری با بیان اینکه «آرامش امروز ما را مدیون جانفشانی های شهدا هستیم » ادامه داد: شهید محسن حججی یکی از شهدای بزرگواری بود که در راه مبارزه با دشمنان و متجاوزان کوردل به حریم دین مبین اسلام و اهل بیت (ع)، دلیرمردانه به سید الشهدا (ع) اقتدا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: پیامی که نگاه نافذ شهید حججی در لحظه شهادت داشت این بود که مرگ، بازیچه اى است در برابر اهدافی مقدسی که انسان در پی آن است وبا اهداء جان خود از رسیدن دشمن به اهداف شوم خود خواهیم شد.

دکتر امیرتیموری افزود: قهرمانان واقعی کسانی هستند که برای دفاع از ما به مصاف با دشمن می روند و از جان خود مایه می گذارن تا ما بتوانیم در آرامش و بدون دغدغه خاطر زندگی کنیم و ما نیز در مقابل این شهیدان وظیفه داریم یاد و خاطره آنان را همیشه زنده نگه داریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تقدیر از زحمات مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت درسالیان گذشته تصریح کرد: بسیج دانشجویی در دانشگاهها با ارائه برنامه های مناسب مانند برگزاری اردوی راهیان نور، اردوهای جهادی و برگزاری دوره های « طرح ولایت» در جهت تقویت روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بین قشر دانشجو و نسل جوان ایران اسلامی اقدام کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه