English

پس از رقابت های فشرده درسنندج

نفرات برگزیده چهلمین دوره رقابت‌های قرآنی اوقاف کردستان معرفی شدند

نفرات برگزیده چهلمین دوره رقابت‌های قرآنی اوقاف کردستان معرفی شدند.

نفرات برگزیده چهلمین دوره رقابت‌های قرآنی اوقاف کردستان معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مرحله استانی چهلمین دوره از رقابت‌های قرآنی اوقاف با حضور ۳۰۰ نفر از برگزیدگان شهرستانی برگزار شد که در نهایت در این دوره از مسابقات قرآنی در رشته‌ قرائت ترتیل سامان صیدی، پیمان احمدی و مجید جهانی به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات قرآنی را از آن خود کردند.

در رشته اذان حسن صادقی رتبه اول، مرتضی اطاعتی فرد رتبه دوم، سیامک امین پور رتبه سوم را کسب کردند و در رشته قرائت تحقیق فواد مولودی مقام اول، حسین عبدالملکی مقام دوم و میلاد امانی مقام سوم را از آن خود کردند.

در رشته حفظ ۵ جزء مهدی آقاعلی، محمد شیرین سخن و یدالله مجیدی به ترتیب اول تا سوم شدند. در حفظ ۱۰ جزء رسول افرادی، میلاد سنگین آبادی، اسامه احمدزاده اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کردند.

در رشته حفظ ۲۰ جزء ادریس میرکی، محسن گوهری، ناصح به ترتیب اول تا سوم شدند، مصطفی سپهری از بانه نفر سوم حفظ کل شیرزاد فلاحی از بانه دوم و نفراول مصعود سعیدی از مریوان رشته حفظ کل را کسب کردند.

در رشته حفظ ۵ جزء شیواخداجو، صغری جمادیان و حمیرا علوی مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند. در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم زینب جمادیان، فاطمه رضایی، ژیلا یاری موفق به کسب رتبه‌های برگزیده این بخش شدند.

در رشته حفظ ۲۰ جز سیده زهرا موسوی، در رشته حفظ کل سارا دوست مرادی اول ، سارا رستمی دوم و نگین رستمی سوم شدند.

در رشته قرائت ترتیل سوسن حسامی، سیدرقیه موسوی، ماهان نصیری به ترتیب اول تا سوم شدند و در رشته قرائت تحقیق حنانه علیمحمدی، فرزانه برزون پور و نرگس نورعلی اول تا سوم این بخش را از آن خود کردند.

در رشته دعاخوانی سیده معصومه موسوی مقام اول، زهرا مخدومی مقام دوم و مائده نجفی مقام سوم را از آن خود کردند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی