English

شهردار اصفهان خبر داد:

کوه نخودی به ظرفیت های گردشگری اصفهان اضافه شد/ شرق و غرب اصفهان در مسیر توسعه تفریحی و تفرجگاهی

شهردار اصفهان گفت: بهره برداری از پروژه بوستان اشراق در کوه نخودی ظرفیتی جدید به ظرفیت های گردشگری، ورزشی، تفریحی و تفرجگاهی اصفهان اضافه کرد.

کوه نخودی به ظرفیت های گردشگری اصفهان اضافه شد/ شرق و غرب اصفهان در مسیر توسعه تفریحی و تفرجگاهی

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، مهدی جمالی نژاد در حاشیه شصت و هشتمین از سری برنامه های "هرهفته، چند افتتاح" در منطقه 4 و ۱۵ اظهار کرد: بهره برداری از پروژه بوستان اشراق در کوه نخودی ظرفیتی جدید به ظرفیت های گردشگری، ورزشی، تفریحی و تفرجگاهی اصفهان اضافه کرد.

وی با بیان اینکه پردیس اشراق یکی از پروژه های شاخص منطقه است، تصریح کرد: ظرفیت های گردشگری اصفهان روز به روز در حال افزایش است. کوه نخودی سالیان سال بود که چهره آن در حال از بین رفتن بود و ما تلاشمان بر این قرار گرفت که حالت طبیعی این کوه را به آن بازگردانیم.

شهردار اصفهان ادامه داد: تلاش کردیم اطراف این کوه پاتوقی خوب برای ورزشکاران و محلی جدید برای طبیعت گردی خانواده های اصفهانی باشد.

وی در ادامه با اشاره به محله گورت و با بیان اینکه این محله از محلات کمتر برخوردار اصفهان است، افزود: مردم قانع و بسیار خوب این محله با وجود نیازهای فراوانی که دارند مطالبات کمی درخواست دارند که باید به طور حتم این مطالبات آنان فراهم و رفع نیاز شود.

جمالی نژاد گفت: علاوه بر شرق اصفهان پروژه های شاخصی نیز در غرب اصفهان در دست اجرا داریم. روزهای گذشته  بهره برداری از پارک بزرگ مدافعین حرم در رهنان اصفهان را به انجام رساندیم و طی چند روز آینده نیز کلنگ زنی ورزشگاه غرب بزرگ اصفهان را خواهیم داشت. علاوه بر این پروژه ها یک مجموعه بزرگ تفریحی و تفرجگاهی  را نیز در کنار کوه آتشگاه کلنگ زنی می کنیم.

وی با بیان اینکه مجموعه بسیار خوب تفریحی در کنار شهر رویاها احداث می شود، بیان داشت: تفاهمنامه این پروژه با آقای سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان امضا شده و در آینده ای نزدیک محلی بسیار خوب برای جوانان و خانواده های اصفهانی می شود.

شهردار اصفهان تاکید کرد: تمام این تلاش ها نتیجه پشتیبانی و دلگرمی خوبی است که از سوی مردم اصفهان نسبت به مدیریت شهری صورت گرفته است.      

فازاول بوستان اشراق  " کوه نخودی"  با مساحت ۴۰ هزار متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در شرق اصفهان اجرا شده است. در این پروژه امکاناتی همچون فضای سبز، مسیر ویژه عبور دوچرخه و پارکینگ خودرو احداث شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه