English

خطبه‌های نمازجمعه شهرستان‌های استان گلستان

پیگیری مشکلات مردم رمز موفقیت دولت دوازدهم است

ائمه جمعه شهرستان‌های استان گلستان با اشاره به انتخاب اعضای کابینه گفتند: پیگیری مشکلات مردم و توجه به منویات و راهبردهای رهبری، رمز موفقیت دولت دوازدهم است.

پیگیری مشکلات مردم رمز موفقیت دولت دوازدهم است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طاهری در خطبه‌های امروز نمازجمعه رامیان اظهار داشت: اگر می‌خواهیم امنیت، صله رحم و محبت بیشتر در جامعه انسانی وجود داشته باشد باید مردم همانند اهل بیت(ع) زندگی کنند و آن صفات پاک که در وجود اهل بیت(ع) است در وجود اهل ایمان نیز وجود داشته باشد تا انسان خاکی راه رسیدن به قرب الهی را بپیماید. راه سعادت و عاقبت به خیری انسان در گروی توجه بیشتر انسان‌ها به زندگی اهل بیت(ع) است.

امام جمعه رامیان با اشاره به گرمای بی‌سابقه در استان گفت: مردم باید برای جلوگیری از قطع آب و برق در این روزهای گرم صرفه‌جویی را رعایت کنند تا دیگران هم بتوانند از این نعمت‌های الهی به صورت برابر استفاده کنند.

طاهری همچنین به مراسم تنفیذ ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور باید در انتخاب وزرا کمال دقت را داشته باشد تا کابینه‌ای قوی جهت خدمت‌رسانی به مردم معرفی کند.

وی از اعمال گروه‌های تکفیری در عراق و سوریه اعلام انزجار کرد و اعمال این گروه‌های تکفیری و جنایتکار را که با نام اسلام انجام می‌گیرد در جهت اهداف آمریکا و رژیم صهیونیستی که همان اسلام‌ستیزی است، معرفی کرد.

طاهری خاطر نشان کرد: مسلمانان در همه نقاط جهان باید هوشیار باشند تا در دام تفرقه‌افکنی این حامیان کفر قرار نگیرند.

امام جمعه کلاله: مسئولیت رئیس جمهور در دوره دوم سنگین‌تر است

امام جمعه شهرستان کلاله هم گفت: مردم به آقای روحانی رای دادند و این رأی در دوره دوم، مسئولیت وی را بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا کشیری امروز در خطبه‌های نمازجمعه گفت: رئیس جمهور با قدرت و همه ظرفیت خود براساس سوگندش، باید در سامان دادن فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تلاش کند.

وی افزود: ترویج دین، اخلاق و گسترش عدالت از وظایف رئیس‌جمهور است که باید به انجام برسد و تلاش شود از همه مغزهای متفکر جامعه بدون در نظر گرفتن گرایش سیاسی برای کار کشور، استفاده شود.

وی گفت: حضور هیئت‌های مختلف از 120 کشور را به جهت تلاش‌های استکبار جهانی در انزوای ایران اسلامی مورد تحسین قرار می‌دهیم و این کار، کار خوبی بود، اما باید در کاهش هزینه‌ها تلاش کنیم.

امام جمعه بندرگز: پیگیری مشکلات مردم رمز موفقیت دولت دوازدهم است

امام جمعه بندرگز هم در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر گفت: خداوند متعال خود را در قرآن کریم با صفات زیادی به بندگان خویش معرفی فرموده و صفاتی که هر کدام جلوه‎ای از جمال و جلال الهی را به نمایش می‌گذارد و صفت رحمت یکی از این صفات است که در بیش از 500  آیه از آن سخن به میان آمده است.

حجت‌الاسلام سیدابوالفضل حسینی با اشاره به اینکه صبر و معانقه‌کردن مومنان سبب نزول و فراگیری رحمت الهی می‌شود؛ افزود: متاسفانه در عصر جدید، تلفن همراه و پیامک و صورتک‌های مجازی سبب شده معانقه و دیدار حضوری و ابراز محبت مومنان به یکدیگر کمرنگ شود.

امام جمعه بندرگز همچنین اظهار داشت: دشمن همواره از دو مؤلفه مهم رنج برده که یکی  پیروى قاطع مقام معظم رهبری از روش امام خمینى(ره) و ادامه همان مسیر الهی و انقلابی و دیگری حضور همیشگى مردم در صحنه‌هاى دفاع از انقلاب اسلامی است.

حسینی تصریح کرد: به‌همین علت پیگیری دغدغه‌‌های مردم و تلاش برای تحقق وعده‌ها باید در متن برنامه‌‌های دولت دوازدهم لحاظ شود، کارهاى نیمه‌تمام گذشته که مستلزم تخصیص بودجه است، ادامه پیدا کند و ایده‌ها و هشدارهاى راهبردى رهبر انقلاب در زمینه برجام، اقتصاد مقاومتى، مبارزه با مفاسد و آسیب‌هاى اجتماعى و فقر و بیکارى و در نهایت اصرار بر روحیه جهادى و ایستادگى در برابر نظام سلطه و جبهه استکبار مدنظر قرار گیرد؛ که این رمز موفقیت دولت دوازدهم است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه