English

استاندار گلستان:

همه راه‌های اصلی خسارت دیده از سیل در استان گلستان بازگشایی شد

استاندار گلستان با تاکید بر اداره امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان گفت: همه راه‌های اصلی خسارت دیده از سیل در استان گلستان با کمک دستگاه‌های امدادرسان استان بازگشایی شده است.

همه راه‌های اصلی خسارت دیده از سیل در استان گلستان بازگشایی شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، حسن صادقلو با اشاره به آخرین وضعیت سیل در گلستان اظهار داشت: تلاش برای بازگشایی راه‌های روستایی همچنان ادامه دارد، اما راه روستایی 15 روستای شهرستان‌های مینودشت، رامیان، آزادشهر و علی‌آبادکتول مسدود است.

وی با ابراز تاسف از درگذشت 2 نفر از هم استانی‌های گلستان در این حادثه، یادآور شد: جستجوها برای یافتن 2 نفر دیگر که در جریان سیل مفقود شده‌اند همچنان ادامه دارد و به محض مشخص شدن وضعیت آنها اطلاع‌رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

استاندار گلستان درباره خسارات سیل گفت: در اثر سیل راه‌های روستایی، محصولات کشاورزی و منازل مسکونی مردم خسارت دید اما هنوز رقم دقیق خسارات مشخص نشده و در حال برآوردهای اولیه هستیم.

صادقلو ابراز امیدواری کرد با همکاری نیروهای خدمت‌رسان همچون مدیریت بحران استان، هلال احمر، راهداری و غیره راه‌های روستایی گشوده شود و شرایط زندگی مردم هر چه سریع‌تر به حالت عادی بازگردد.

بر اثر بارش شدید باران در روزهای پنجشنبه و جمعه سیل عظیمی در استان گلستان به وقوع پیوست و بر اثر آن 2 نفر فوت و 2 نفر مفقود شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه