English

ظرفیت اردوگاه‌های نگهداری معتادین در کرمانشاه افزایش می‌یابد

استاندار کرمانشاه از شناسایی مکان‌های جدید به‌منظور افزایش ظرفیت پذیرش و استانداردسازی اردوگاه‌های نگهداری معتادین متجاهر خبر داد.

ظرفیت اردوگاه‌های نگهداری معتادین در کرمانشاه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، رازانی در نشست شورای هماهنگی مواد مخدر استان اظهار داشت: با توجه به اهمیت فراوان موضوع آسیب‌های اجتماعی تعداد نشست‌های شورای هماهنگی مواد مخدر استان در شش‌ماهه دوم سال قبل و سال جاری افزایش‌یافته است.

استاندار کرمانشاه افزود: طرح گردآوری معتادین متجاهر در قالب برنامه‌ای که وزارت کشور ابلاغ کرده از اسفندماه سال قبل در کرمانشاه آغازشده است و تاکنون و بیش از هزار نفر از افراد سرگردان در گوشه خیابان‌ها، جمع‌آوری‌شده و هم‌اکنون در اردوگاه‌های استان نگهداری می‌شوند.

این مقام عالی استان تصریح کرد: خوشبختانه گردآوری این افراد سبب کاهش قابل‌توجه جرائم و بزهکاری‌ها در سطح استان شده و امروز شاهد و وضعیت بهتری هستیم.

وی بررسی دقیق وضعیت اردوگاه‌ها و رسیدگی به مشکلات این مجموعه‌ها را یکی از دستور کارهای اصلی نشست امروز دانست و گفت: یکی از راه‌حل‌های بهبود خدمات ارائه‌شده، افزودن اردوگاه‌های جدید است. در همین راستا دو مکان مناسب در استان شناسایی‌شده‌اند که پس از بررسی میدانی و کارشناسی، یکی از این اماکن به‌سرعت تجهیز شده و به ظرفیت‌های قبلی افزوده خواهد شد.

دکتر رازانی افزود: این ظرفیت‌های جدید اردوگاهی امکان مناسبی را فراهم می‌کند تا کارهای درمانی افراد مبتلابه اعتیاد و بازگشت آن‌ها به جامعه در شرایط بهتری انجام شود. همچنین در این اماکن فضایی برای آموزش حرفه‌های مختلف به افراد به‌منظور هدایت آن‌ها به سمت بازار کار مهیا می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه