English

استارت نوسازی مدارس کرمانشاه برای مهرماه زده شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه گفت: مدارس استان در حال آماده شدن برای بازگشایی در مهرماه هستند.

استارت نوسازی مدارس کرمانشاه برای مهرماه زده شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلیمان محبی با اشاره به آماده شدن مدارس برای بازگشایی در مهرماه، اظهار کرد: اقدامات لازم در این خصوص از ساماندهی معلمین گرفته تا ثبت‌نام دانش‌آموزان و انجام تعمیرات جزئی مدارس در دست انجام است.

محبی بابیان اینکه ابتدای مهرماه 35 پروژه با 156 کلاس درس جدید در اختیار دانش‌آموزان استان قرار خواهد گرفت، عنوان کرد: برای تحویل این کلاس‌های درس بیش از هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در استان کمبود معلم نداریم، گفت: تنها در دوره ابتدایی ممکن است کمبودهایی وجود داشته باشد که با سازمان‌دهی مناسب در حال رفع شدن است و تلاش می‌شود با آغاز سال تحصیلی جدید در مهرماه هیچ کلاس درسی بودن معلم نباشد.

وی افزود: تمامی مدارسی که نیاز به تعمیر دارند نیز بر اساس اولویت‌بندی در دست تعمیر هستند و مشکلی برای تعمیر جزئی مدارس استان نداریم.

محبی تعداد مدارس استان کرمانشاه را درمجموع 4 هزار و 600 مدرسه اعلام کرد و افزود: پیش‌بینی می‌شود مهرماه امسال حدود 320 هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه به مدرسه بروند.

محبی با اشاره به پیش‌بینی افزایش دو تا سه‌هزارنفری تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی در مقایسه با سال تحصیلی گذشته، اضافه کرد: احتمالاً امسال بیش از 30 هزار کلاس اولی خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی