English

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

شرکت ۱۷۶۸ تیم در لیگ علمی استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: در دومین دوره لیگ علمی در مقطع اول متوسطه 1768 تیم در لیگ علمی استان شرکت کردند و 110 تیم به مرحله برتر استانی راه یافتند.

شرکت 1768 تیم در لیگ علمی استان

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مهدی حاجتی در همایش دومین دوره لیگ علمی که در سالن اجتماعات نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: برگزاری لیگ علمی در راستای اجرای سند تحول بنیادین است و این برنامه که از مدارس آغاز می شود برای ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان مفید است. وی در ادامه با اشاره به ابتکار آموزش و پرورش گیلان در برگزاری لیگ علمی خاطرنشان کرد: این رقابتها در ایجاد انگیزه دانش آموزان بسیار مؤثر و فرصتی برای یادگیری مشارکتی آنان است. مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: این رقابتهای علمی حسّ همکاری گروهی را تقویت می کند و سبب تمرکز در فرآیند یادگیری دانش آموزان می شود. حاجتی افزود: برگزاری لیگ علمی آمادگی ذهنی و روحیه پرسشگری در آنان را تقویت می کند و به نوعی تمرین زندگی جمعی در بین دانش آموزان است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، هم در این همایش ابراز امیدواری کرد لیگ علمی که برای دومین سال در استان  برگزار می شود ، بتواند در سراسر کشور اجرا شود.

در این دوره از رقابتها که 1768 گروه از گیلان در لیگ علمی حضور داشتند، در پایه هفتم و در سطه یک ، مدرسه انوار العلوم ناحیه دو رشت رتبه اول را کسب کرد. همچنین در پایه هشتم در سطح دوم تیم مدرسه قلم چی از ناحیه دو رشت عنوان نخست را از آنِ خود کرد. در پایه نهم  و در سطح یک مدرسه دخترانه انوار العلوم رتبه اول را به دست آورد.

در پایان این رقابتها مدرسه دخترانه انوار العلوم ناحیه دو رشت به عنوان مدرسه برتر  لیگ علمی در استان گیلان شناخته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه