English

کشف و ضبط بیش از ۲۱۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه گفت: در سال گذشته ۲۱۶ میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۴۸۰ هزار ریال کالای قاچاق سلامت‌محور در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط بیش از 216 میلیارد ریال کالای قاچاق در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، کیومرث رحیمی رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی معاونت غذا و داروی استان کرمانشاه با اشاره به کشف 101 هزار و 87 قلم کالای قاچاق سلامت‌محور در بازرسی‌های ویژه این سازمان، بیان کرد: ارزش ریالی این کالاها در سال گذشته 216 میلیارد و 325 میلیون و 480 هزار ریال بوده است.

وی با اشاره به توزیع 3 هزار بروشور آموزشی، انعقاد تفاهم‌نامه علمی فرهنگی با دانشگاه رازی، برگزاری 360 نفر ساعت آموزش برای دانشجویان جدیدالورود دانشگاه علوم پزشکی گفت: برگزاری همایش و 600 نفر آموزش با محور کالاهای سلامت‌محور به آرایشگران زنانه ازجمله این اقدامات فرهنگی آموزشی است.

رحیمی اقدامات میدانی را شامل بازدید از باشگاه‌های ورزشی، بدن‌سازی، آرایشگاه‌های زنانه، بازدید از عطاری، فروشگاه‌های مواد غذایی و داروخانه‌ها دانست و عنوان کرد: 280 پرونده در این معاونت در حوزه قاچاق کالاهای سلامت‌محور به مراجع قضایی ارجاع داده‌شده است.

وی تعداد کالاهای کشف‌شده در حوزه دارو، مخدر و مکمل را 89 هزار و 814 قلم دانست و افزود: ارزش ریالی این کالاها 27 میلیارد و 388 میلیون و 775 هزار ریال بوده است.

رحیمی ادامه داد: 476 قلم کالای قاچاق در حوزه مواد غذایی و آشامیدنی به ارزش 18 میلیارد و 31 میلیون و 771 هزار ریال و 313 قلم تجهیزات و ملزومات پزشکی قاچاق به ارزش 435 میلیون و 787 هزار ریال در سال گذشته کشف و ضبط گردید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه