English

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان:

پرداخت به موقع گاز بهاء منجر به ارائه خدمات بهتر و کیفی تر می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: گاز طبیعی مسیر طولانی را از پالایشگاه گاز عسلویه آغاز کرده و در این مسیر با تلاش شبانه روزی همکاران خطوط لوله و عملیات انتقال گاز به این شهرستان رسیده تا با اقدامات فنی و تخصصی کارکنان شرکت گاز استان اصفهان این انرژی پاک به طور ایمن و مستمردر اختیار مردم عزیز قرار گیرد.

پرداخت به موقع گاز بهاء منجر به ارائه خدمات بهتر و کیفی تر می شود

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، علوی در دیدار با امام جمعه شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه، به لطف خدا و تلاش کارکنان این شرکت در حال حاضر تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان از نعمت گازبهره مند شده اند، بیان داشت: مردم شهرستان گلپایگان بسیار فهیم و از فرهنگ بالایی برخوردارند و در پرداخت به موقع گاز بهاء و مصرف بهینه همکاری خوبی با اداره گاز گلپایگان دارند.

وی، با اشاره به اهمیت حفظ و نگهداری صحیح از شبکه های گاز و هزینه بالای  نگهداری از شبکه ها گفت: گازرسانی ایمن و مستمر، بدون قطع گاز کار دشوار و هزینه بری است و مسلماً، پرداخت به موقع گاز بهاء توسط مردم به ارائه خدمات بهتر و با کیفیت منجر می شود.

 در ادامه امام جمعه  شهرستان گلپایگان گفت: خدا را شاکرهستیم که در مجموع شرکت گاز استان اصفهان مسوولانی خدوم ، مومن  با روحیه جهادی به مردم خدمت می کنند.

علاء الدینی اظهار داشت: متاسفانه اطلاعات مردم از نقش استراتژیک گاز در کشور و همچنین نکات ایمنی در مصرف گاز محدود است، لذا باید مسئولان امر از کانال های مختلف از جمله ؛ نماز جمعه ، جراید، رسانه ها و صدا و سیما  در این خصوص اطلاع رسانی کنند تا صرفه جویی در مصرف این انرژی پاک و ارزشمند بالا رود و هم حوادث احتمال این حوزه کاهش یابد.

وی، همچنین با تاکید بر شفاف سازی پارامترهای  محاسبه گاز بهاء گفت: مردم باید از میزان مصرف و محاسبه هزینه گاز مصرفی خود اطلاع داشته باشند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: بر اساس قانون  در هر صورت حساب مشترکین علاوه بر درج مبلغ گاز بهاء، 9درصد به عنوان مالیات بر ارزش افزوده، 10 درصد مربوط به عوارض گازرسانی جهت گازرسانی به روستا ها ، 3 درصد عوارض شهرداری، مبلغی به عنوان آبونمان در جهت هزینه نگهداری از شبکه های گاز ونهایتاً مبلغی نیز به عنوان بیمه برای جبران حوادث احتمالی محاسبه و در قبوض گاز اعمال می گردد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه