English

رئیس پلیس راه گیلان

عدم وجود مشکل ترافیکی در محورهای گیلان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه در حال حاضر هیچ مشکل ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان وجود ندارد گفت: مسافران برای جلوگیری از ایجاد مشکل ترافیکی برای بازگشت خود زمان‌بندی کنند.

عدم وجود مشکل ترافیکی در محورهای گیلان

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ حسین محمدپور با اشاره به تعطیلات پیش آمده در پایتخت در روز شنبه اظهار داشت: در حال حاضر هیچ گیر ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان گیلان وجود ندارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ورود مسافران به استان گیلان از عصر امروز آغاز شده است خاطرنشان کرد: عصر امروز تا صبح روز جمعه، ورود مسافران به استان گیلان ادامه پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه مسافران با زمان‌بندی مناسب برای بازگشت به شهر خود می‌توانند از ایجاد ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی استان گیلان جلوگیری کنند گفت: در صورت زمان‌بندی مناسب در بازگشت، ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی به وجود نمی‌آید.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه مرتکب نشدن تخلفات مخاطره آمیز موجب سفری ایمن و به‌دور از حادثه برای مسافران می‌شود اظهار داشت: رعایت مقررات و گذشت در رانندگی، سفر را برای گردشگران ایمن می‌کند.

محمدپور با اشاره به اینکه طرح ویژه تابستانی پلیس راه استان گیلان در کلیه محورهای مواصلاتی استان اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: طرح مذکور در راه‌های تفرجگاهی و ساحلی به‌طور ویژه انجام می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه