English

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس:

باید از سرانه مطالعه یک‌دقیقه‌ای ایرانیان اظهار تاسف کرد

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید از سرانه مطالعه یک‌دقیقه‌ای ایرانیان اظهار تأسف کرد گفت: بیان سرانه مصرف قند، نوشابه، شکر و اقلامی که جز ضرر ثمری برای انسان ندارد مایع ناراحتی و تأثر است.

باید از سرانه مطالعه یک‌دقیقه‌ای ایرانیان اظهار تاسف کرد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین قربانی ظهر امروز در آیین هفتمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در مجتمع فرهنگی شهید مطهری طالب‌آباد با تقدیر از مصطفی قربانی نخبه و مخترع گیلانی اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه توجه ویژه‌ای به منابع تحقیق و پژوهش شده است که از اقدامات خوب و تأثیرگذار در زمینه ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه باید از بیان سرانه مطالعه یک‌دقیقه‌ای ایرانیان اظهار تأسف کرد گفت: بیان سرانه مصرف قند، نوشابه، شکر و اقلامی که جز ضرر ثمری برای انسان ندارد مایع ناراحتی و تاثر است.

نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمی‌توان همه تقصیر خوانش محدود کتاب را گردن دستگاه‌های متولی گذارد اظهار کرد: خانواده‌ها نیز سهم بزرگی در این مسئله دارند که می‌توانند در پیشبرد این فرهنگ تأثیرگذار باشند.

قربانی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم سهمی در تولید علم داشته باشیم باید سعی در ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی داشته باشیم، توضیح داد: امیدواریم که خروجی این جشنواره‌ها منشأ خیروبرکت برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه