English

برگزاری دوره آموزشی مدیریت زمان در دامپزشکی استان کرمانشاه

دوره آموزشی مدیریت موثر زمان در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با حضور نمایندگانی از سازمان دامپزشکی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دوره مدیریت موثر زمان به منظور آشنایی با مباحث مربوط به استفاده صحیح از زمان کار و افزایش سطح کارایی و اثربخشی برای کارشناسان، روسای ادارات در رسته های شغلی اداری و مالی و مشاغل عمومی در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.

برنامه ریزی و هدف گذاری روزانه برای استفاده از ساعت کار مفید، آشنایی با مسائل ایجاد کننده اتلاف وقت و رفع این موانع به منظور استفاده بهینه از زمان کار در اختیار از دیگر اهداف برگزاری این دوره بود.

توانایی تهیه برنامه کاری روزانه و هفتگی، اولویت بندی امور کاری با انجام کارهای مهم در ابتدای روز و موکول کردن کارهای با اهمیت کمتر به انتهای روز و بهره مندی از مباحث روانشناسی وقت از جمله نکات مثبت برای شرکت کنندگان در این دوره بود.

در دوره مذکور مباحثی از مدیریت تطبیقی استفاده از زمان کاری در ایران و سایر کشورهای پیشرفته مطرح و چشم اندازی جهت بهبود افزایش زمان مفید کاری برای کارکنان مطرح گردید.

گفتنی است، این دوره آموزشی 8 ساعته که در دو روز و توسط واحد آموزش اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد از دوره های مصوب سازمان دامپزشکی است؛ همچنین مدرس این دوره مهندس نادر طهماسبی از کارشناسان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بود و آقایان مهندس دنیایی و مهندس شه پناهی نمایندگان دفتر فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری سازمان دامپزشکی نیز بر آن نظارت داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی