English

ابراز تاسف وزیر راه و شهرسازی فایده‌ای به حال مردم ندارد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اظهار تاسف وزیر راه و شهرسازی برای پروژه محور تاکام ـ ساری گفت: این ابراز تاسف فایده‌ای به حال مردم ندارد.

ابراز تاسف وزیر راه و شهرسازی فایده‌ای به حال مردم ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد دامادی در ارتباط با  پروژه جاده ساری ـ تاکام اظهار کرد: جاده ساری ـ تاکام یکی از پرترافیک‌ترین محورهای کشور است.

وی با بیان اینکه در هفته اخیر در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در ارتباط با این جاده صحبت کردم و وزیر هم اظهار تاسف کرد اما تأسف وی فایده‌ای به حال مردم ندارد، افزود: کمترین کار این است که این جاده را به حد استاندارد برسانیم که به حد استاندارد هم نرسیده است.

  نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 8.5 کیلومتر از این پروژه تمام شده است و 3.5 کیلومتر هم به علت عدم تملک باقی‌مانده است، بیان کرد: پیمانکار پروژه تا جایی را که تملک شده  را به اتمام رسانده است

وی خاطرنشان کرد: برای قطعه دوم از هولار تا تاکام یک بار مناقصه برگزار شد، به دلیل پیمانکارهای ضعیف در آن پروژه باعث شد تا نتوانیم کار را درست انجام دهیم و تجدید مناقصه انجام شده است.

دامادی با اعلام اینکه امیدواریم با توجه به وضعیت نامناسب اعتباری کشور پیمانکاری قوی پروژه را در دست گیرد، گفت: فاز یک این پروژه به طول 8.5 کیلومتر تمام شده است و فاز دوم را هم پیگیر هستیم تا به مناقصه گذاشته شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه من مسؤول پیگیری هستم و مسؤول اجرا نیستم،تصریح کرد: ما  داد مردم را می‌زنیم، سوال نوشتیم، طرح استیضاح وزیر راه را هم امضا کردیم و آنچه که از دست یک نماینده بر می‌آید را انجام داده‌ایم.

وی ادامه داد: وضعیت این جاده اسف‌بار است و این را به گوش رئیس جمهور و جهانگیری معاون اول وی هم رساندیم اما وضعیت اعتبارات در کشور نامناسب است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه