English

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان خبر داد:

هزینه ۱۶۰ میلیارد تومانی مدیریت شهری برای آسفالت معابر نصف جهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: طی ۲ سال گذشته ۱۶۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر هزینه شده است.

هزینه ۱۶۰ میلیارد تومانی مدیریت شهری برای آسفالت معابر نصف جهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، ایرج مظفر اظهار کرد: یکی از مهم ترین ویژگی‌هایی که یک شهر پایدار را از دیگر شهرها متمایز می‌کند و تاثیر زیادی بر منظر شهری دارد، آسفالت مناسب معابر است.

وی افزود: با اینکه اصفهان نسبت به سایر شهرهای کشور دست اندازهای بالا و پایین کمتری دارد، بازهم مدیریت شهری این کلان شهر در سال های ۹۴ و ۹۵ با آغاز نهضت آسفالت معابر، حجم آسفالت ریزی در معابر اصلی و فرعی شهر را ۲.۵ برابر افزایش داد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: در واقع طی سال های ۹۴ و ۹۵، آسفالت ریزی در شهر اصفهان نسبت به سال ۹۲ و  ۹۳ دو و نیم برابر شده است و این موضوع در اصول شهرسازی، به مثابه یک تحول عظیم است.

مظفر خاطرنشان کرد: طبق آمار تا پایان سال ۹۵، بالغ بر۳۶۳ هزار تن آسفالت در قالب حدود سه میلیون و ۷۶ هزار مترمربع شامل روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی، لکه گیری با دستگاه آسفالت تراشی، زیرسازی و آسفالت معابر در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان انجام شده است.

وی اظهارکرد: در سال ۹۵ برای پروژه های روکش معابر اصلی و فرعی، لکه گیری اصولی معابر اصلی با دستگاه آسفالت تراش و اجرای آسفالت جایگزین، درزگیری معابر اصلی، پروژه های احداث خیابان های جدید و زیرسازی، آسفالت و لکه گیری معابر فرعی اعتباری بالغ بر۷۰۰ میلیارد ریال پیش بینی شد که اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی برای آسفالت معابر اصلی و اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی  برای آسفالت معابر فرعی در نظر گرفته شد.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان اضافه کرد: ۷ میلیون و ۲۵۴ هزار مترمربع آسفالت طی ۲ سال برابر با ۷ کیلومتر آسفالت است.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته همچنین ۱۶۰ میلیارد تومان برای آسفالت معابر هزینه شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی