English

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان

جشن کنترل بیماری سالک در گلستان برگزار شد

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: جشن کنترل بیماری سالک در گلستان برگزار شد.

جشن کنترل بیماری سالک در گلستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اصغر طهماسبی صبح شنبه در نخستین همایش کشوری تجارب برگزیده‌های تجارب کشوری که در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری همایش‌های این‌چنینی فرصتی برای مرور دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در حوزه‌های اجتماعی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی، فرهنگی و... است.

وی افزود: هیچ کشوری دو ماه بعد از انقلابش انتخابات برگزار نکرد اما جمهوری اسلامی که کمتر از دو ماه از عمرش می‌گذشت این انتخابات را برگزار کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: علی‌رغم فشارهای مختلف سیاسی و اقتصادی که از ابتدا جمهوری اسلامی با آن درگیر بود نظام مقدس جمهوری اسلامی تا به امروز باقدرت به مسیر خود ادامه داده است.

طهماسبی افزود: تجارب، عملکرد و ایده‌ها باید به‌گونه‌ای به اشتراک گذاشته شود تا نسل جوان بیشترین بهره را از آن ببرد.

برنامه جامع سلامت گلستان تدوین شده است

وی بابیان اینکه در گلستان برنامه جامع سلامت استان تدوین‌شده، افزود: در کارگروه سلامت سند راهبردی و کمیته دیده بان سلامت فعال‌شده است.

طهماسبی ادامه داد: تعامل، ارزیابی و نظارت وظیفه ماست تا بتوانیم با استفاده از آن در راستای پیشگیری از آسیب‌ها و توسعه سلامت‌محور خصوصی در کنار توسعه سلامت‌محور دولتی حرکت کنیم.

وی اظهار کرد: اگر برخی از بیماری‌های پرندگان و دامی در گلستان کمتر دیده می‌شود به دلیل عملکرد خوب استان در این زمینه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: سالک یک بیماری اپیدمی در استان گلستان بود اما ما در هفته سلامت جاری جشن کنترل کردن این بیماری در گلستان را برگزار کردیم.

وی ادامه داد: ما در تمام حوزه‌ها باید توسعه محور باشیم و گرنه دچار حاشیه‌ها می‌شویم.

طهماسبی بابیان استان گلستان در حوزه پیشگیری، آموزش و درمان بیش‌فعال بوده، گفت: طرح تحول سلامت به خیلی از روستاییان گلستان که توانایی پرداخت هزینه‌های درمان خود را نداشتند کمک شایانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه