English

با حضور رئیس فوریت‎های اجتماعی بهزیستی کشور

مرکز اورژنس اجتماعی شهرستان علی‎آبادکتول به بهره‎برداری رسید

مرکز اورژنس اجتماعی در شهرستان علی‎آباد کتول با حضور رئیس مرکز فوریت‎های اجتماعی بهزیستی کشور، فرماندار و مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

مرکز اورژنس اجتماعی شهرستان علی‎آبادکتول به بهره‎برداری رسید

به گزارش خبرگزاری موج ، محمد زنگانه عصر امروز در آیین افتتاح مرکز اورژنس اجتماعی در شهرستان علی‎آباد کتول که با حضور رئیس مرکز فوریت‎های اجتماعی بهزیستی کشور برگزار شد، اظهار داشت: اورژانس اجتماعی با هدف کاهش بحران‎های فردی، خانوادگی و اجتماعی در دسترس قرار دارد.

وی تصریح کرد: خدمات مددکاری و روانشناختی، همچنین افزایش توانمندی افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات تخصصی به گروه‎های هدف شامل کودک آزاری، همسر آزاری، اختلاف حاد خانوادگی،  زوجین متقاضی طلاق، مبتلایان به اختلال هویت جنی، کودکان خیابانی و کار، افراد که قصد خودکشی دارند و زنان و دختران در معرض آسیب در این مراکز اورژانس اجتماعی انجام می‎شود.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان علی‎آباد کتول یادآور شد: در حال حاضر و پیش از راه‎اندازی این مرکز اورژانس اجتماعی تعداد پذیرش در مرکز مداخله در بحران شهرستان بیش از 200 ورد بوده و توانستیم بیش از 280 مورد خدمات سیار اورژانس اجتماعی را به مردم شهرستان علی‎آباد کتول ارائه دهیم.

زنگانه افزود: اقدامات کارشناسان ما منجر به این شده که با مداخله  326 مورد که متقاضی طلاق بودند منصرف شوند.

وی یادآور شد: در سال 1395 ما 822 مورد پذیرش مراجعین اورژانس اجتماعی را در شهرستان داشتیم و خدماتی مانند مددکاری، روانشناختی، آموزش به صورت تیمی 9 هزار و 282 مورد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه