English

برای اولین بار در غرب کشور؛

راه‌اندازی رشته چاپ و نشر در دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه

رشته دانشگاهی چاپ و نشر برای اولین بار در غرب کشور در مرکز علمی کاربردی فرهنگی و هنر واحد یک کرمانشاه راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی رشته چاپ و نشر در دانشگاه فرهنگ و هنر کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مسوول دبیرخانه ویژه رشته چاپ و نشر دانشگاه فرهنگ و هنر، در گفت‌وگو با آوای کرمانشاه اعلام کرد: در حال حاضر رشته چاپ و نشر در مقطع کاردانی برای مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر کرمانشاه به تصویب شورای عالی آموزش کشور رسیده و متقاضیان می‌توانند بدون نیاز به آزمون، این رشته را انتخاب نمایند.

محمد شمس نژاد افزود: متقاضیان محترم برای ثبت‌نام در این رشته می‌توانند از تاریخ ۲ لغایت ۹ مردادماه ۹۶ به‌صورت حضوری با مراجعه به دانشگاه و غیرحضوری با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org اقدام نمایند.

این مدرس دانشگاه با اشاره به شرایط ویژه‌ای که دانشگاه برای متقاضیان این رشته در نظر گرفته است، اعلام کرد: علاقه‌مندانی که از طرف اتحادیه چاپخانه‌داران معرفی‌نامه داشته باشند، از شرایط تخفیف ٥٠٪‏ شهریه برخوردار خواهند شد؛ همچنین سایر متقاضیان می‌توانند شهریه خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایند.

وی افزود: با توجه به مشغله کاری تمامی عزیزان ثبت‌نام کننده به‌خصوص چاپخانه‌داران محترم، دانشگاه فرهنگ و هنر در نظر دارد برنامه آموزشی رشته چاپ و نشر را در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تنظیم نماید.

شمس نژاد عنوان کرد: این دانشگاه در نظر دارد برای تدریس دروس تخصصی چاپ و نشر از اساتید متخصص و متعهد کرمانشاهی و اساتید محترم این رشته در تهران، دعوت به عمل آورد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه رشته چاپ و نشر رشته‌ای 100 درصد کاربردی است، گفت: به دلیل وجود چاپخانه‌های متعدد در استان، بازار کار خوبی برای فارغ‌التحصیلان این رشته در استان کرمانشاه وجود خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی