English

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

پیدا شدن جسد مرد غرق شده، در ۱۵ کیلومتری محل غرق شدگی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: جسد مرد 66 ساله ای که برای شنا به کانال آبرسانی چوبر شهرستان شفت رفته و غرق شده بود، امروز چهارشنبه پیدا شد.

پیدا شدن جسد مرد غرق شده، در 15 کیلومتری محل غرق شدگی

به گزارش خبرگزاری موج از رشت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: جسد مرد 66 ساله ای که از روز گذشته (سه شنبه) برای شنا به کانال آبرسانی چوبر شهرستان شفت رفته و غرق شده بود، امروز چهارشنبه پیدا شد.

مهدی ولی پور اظهار داشت: با اعلام یک مورد غرق شدگی در روز گذشته از سوی نیروی انتظامی برای امدادرسانی به جمعیت هلال احمر گیلان، تیم شعبه هلال احمر شهرستان شفت با تجهیزات لازم از همان ساعت اولیه برای جستجوی این مرد غرق شده، اقدام کردند.

وی با بیان این که تلاش امدادگران جمعیت هلال احمر گیلان تا تاریکی شب ادامه داشت، تصریح کرد: پیدا شدن جسد مرد غرق شده، در 15 کیلومتری محل غرق شدگی توسط اهالی منطقه ، به امدادگران هلال احمر اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای هلال احمر نیز در محل پیدا شدن جسد مرد غرق شده حضور یافتند تا اقدامات لازم را برای تحویل جسد به پزشکی قانونی انجام دهند.

ولی پور تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان، اکنون چهار هزار و 443 داوطلب و عضو دارد که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه