English

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

گلستان برای حادثه معدن زمستان یورت لابی محکم نداشت

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: گلستان در حادثه تلخ انفجار معدن زمستان یورت لابی محکمی مانند حادثه پلاسکو نداشتیم.

گلستان برای حادثه معدن زمستان یورت لابی محکم نداشت

به گزارش خبرگزاری موج، رمضان بهرامی، شامگاه سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن اظهار کرد: در یک ماهه آینده شبی را در معدن زمستان یورت برای شادی روح عزیزان مراسمی داریم تا اتاق بازرگانی بتواند دین خود را آن ها ادا کند.

بهرامی گفت: قرار بود که از کشور کمک هایی برای بازماندگان جانباختگان داشته باشیم، وزارت صنعت و معدن نیز میتوانست به معدنکاران کمک کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت گلستان به وضعیت بد تولید اشاره کرد و گفت: در بحث تولید اشتهای قبلی وجود ندارد زیرا سود سپرده گذاری بیش از تولید است و تولید روز به روز ضعیف تر می شود و از گردونه خارج می شود.

وی ادامه داد: بانک مرکزی بعد از گذشته چهار ماه از سال هنوز به تعهدات خود عمل نکرده است و اگر بخواهد منابع تزریق شود دو ماه زمان می برد و مانع جدی تولید خواهد بود.

بهرامی گفت: اقتصاد با بهره های بالا نمی تواند جواب دهد، دولت باید شجاعت به خرج دهد و سود بانکی سپرده گذاران را کاهش دهد تا بخشی از آن در خدمت تولید به کار گرفته شود.

لوازم منزل تمامی بزرگان از کشورهای خارجی است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بیان کرد: لوازم منزل تمامی بزرگان از کشورهای خارجی است و این ظلم بزرگی به تولید است، باید ذائقه مردم را بشناسیم تا توان تولید محصول داشته باشیم.

وی گفت: اشتغال رابطه مستقیم با سرمایه ثابت دارد، سرمایه ثابت نیاز به ارزش افزوده بالا دارد.

بهرامی ادامه داد: دو سوم سرمایه ما در دولت قبلی از بین رفته و ما اکنون در حال آواربرداری هستیم، هدایت و حمایت سرمایه به سمت تولید بسیار مهم است.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: بزرگترین بنگاه تولید استان در بخش کشاورزی است که دو هزار میلیارد تن است.

بهرامی گفت: اتاق بازرگانی جدید با بودجه یک میلیارد تومان در هشت طبقه با کمک شهرداری ساخته می شود و کلنگ زنی آن در چند روز آینده انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: ما هر هفته هیئت های رسمی و غیررسمی در اتاق بازرگانی داریم و با سفرای کشورهای مختلف برای تعامل بیشتر دیدار می کنیم، در سفرهایی که به کشورهای همسایه داشتیم مراوداتی انجام داده ایم که برای این که ثبات داشته باشد نیازمند کمک دولت هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه