English

رئیس پلیس راهور گلستان:

۶۰ درصد فوت ناشی از تصادف گرگان در کمربندی رخ می دهد

رئیس پلیس راهور استان گلستان گفت: آمارها نشان می دهد ۶۰ درصد فوت های ناشی از تصادف و حوادث گرگان در کمربندی این شهر رخ می دهد.

۶۰ درصد فوت ناشی از تصادف گرگان در کمربندی رخ می دهد

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ ایوب شرافتی طی ۱۲۰ روزی که از گذشته سال ۹۶ در حوزه درون شهری، استان گلستان با کاهش تلفات و مجروحین مواجه بوده است.

وی افزود: با توجه به کاهش تلفات در سطح استان اما این موضوع در گرگان متفاوت است، آمارها نشان می دهد نسبت به مدت مشابه افزایش ۱۵۰ درصدی از آمار جانباختگان ناشی از حوادث را داشتیم که ۶۰ درصد آنان در کمربندی این شهر جان خود را از دست دادند.

محور نهارخوران با وضعیت مطلوب فاصله دارد

 شرافتی با بیان اینکه وضعیت نهارخوران با شرایط مطلوب فاصله دارد، اظهار کرد: با توجه به اینکه محور نهارخوران مسافر پذیر و توریستی است و از اقصی نقاط کشور این مکان را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب می کنند می طلبد تا از هر حیثی مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی محور نهار خوران را یک برند عنوان کرد، تصریح کرد: تمام مردم در سطح کشور تمایل دارند تا از این فضا بهره مند شوند و از آن استفاده کنند و باید نسبت به آن توجه شود، حیف است ما این شاخصه را در استان از دست بدهیم.

رئیس پلیس راهور گلستان رسیدن به راه های سهل و وصول و بدون مشکل به این نقطه را از انتظارات موجموعه دانست و گفت: تقاطع های که وجود دارد باید استاندارد سازی شود و دور برگردان ها به دور برگردان های حفاظت شده تبدیل شود.

وی افزود: اگر مردم متوجه شوند که رسیدن به این نقطه سخت و همراه با تصادفات است دیگر این مکان مورد استقبال قرار نمی گیرد.

شرافتی اظهار کرد: مردم نسبت به رعایت قوانین و مقررات توجه ویژه ای داشته باشند و خود آن ها باید بخواهند آسیبی نبینند که خواستن و رسیدن به این مهم بسیار ساده و دست یافتنی است.

وی با اشاره به اینکه جای تاسف است که برخی از رانندگان از آیین نامه برداشت سطحی کردند، تصریح کرد: البته نباید فراموش کرد اکنون وضعیت نسبت به سال ۹۰ بهتر شده است.

رئیس پلیس راهور گلستان با بیان اینکه در سال ۹۰ شاهد ۱۲۳ کشته بودیم، گفت: این آمار در سال ۹۵ به ۸۷ نفر رسید که کاهش ۳۰ درصدی را با خود به همراه داشته است اما می خواهیم مطالبه مردم این باشد که حتی کشته شدن یک نفر هم رضایت ندهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه