English

در جلسه کارگروه اشتغال کردکوی مطرح شد

گیاهان دارویی و گردشگری ۲ ظرفیت‎ شاخص کردکوی است/ ایجاد شرکت تعاونی فرش دستباف در کردکوی

معاون فرماندار کردکوی گیاهان دارویی و گردشگری را دو ظرفیت شاخص کردکوی برای ایجاد اشتغال برشمرد و تأکید کرد: مسؤولان شهرستانی برای ایجاد اشتغال صرفاً منتظر اعتبارات نباشند.

گیاهان دارویی و گردشگری 2 ظرفیت‎ شاخص کردکوی است/ ایجاد شرکت تعاونی فرش دستباف در کردکوی

به گزارش خبرگزاری موج، جلسه کارگروه اشتغال شهرستان کردکوی ظهر امروز با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان و معاون اشتغال و کارآفرینی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان ، فرماندار کردکوی و مدیران ادارات در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون فرماندار کردکوی در این جلسه اظهار کرد: رفع مشکل اشتغال از دغدغه‎های مهم دولت در حوزه داخلی است.

حسین احمدی با بیان اینکه جلسات مختلفی در حوزه اشتغال در کردکوی برگزار شد، گفت: فعالیت تمامی دستگاه‎های اجرایی در حوزه اشتغال باید در کارگروه اشتغال ساماندهی و هدفمند شود.

وی با بیان اینکه فارغ‎التحصیلان دانشگاهی نیازمند ایجاد انگیزه هستند، اذعان کرد: همه مدیران در راستای مهارت‎آموزی، ایجاد انگیزه و آسان‎کردن اشتغال فارغ‎التحصیلان دانشگاهی تلاش کنند تا دغدغه خانواده‎ها کمتر شود.

معاون فرماندار کردکوی با بیان اینکه مسؤولان شهرستانی برای ایجاد اشتغال صرفاً منتظر اعتبارات نباشند، تأکید کرد: مسؤولان از ظرفیت‎ها و فرصت‎های موجود در شهرستان کردکوی در راستای ایجاد اشتغال بهره‎مند شوند.

احمدی، گیاهان دارویی و گردشگری را دو ظرفیت شاخص کردکوی برای ایجاد فرصت شغلی و اشتغال برشمرد و افزود: می‎توان با کمترین اعتبارات از این ظرفیت‎ها در راستای اشتغالزایی استفاده کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کردکوی نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه ظرفیت‎های شهرستان کردکوی در طرح کارورزی معرفی شوند، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در شهرستان کردکوی وجود دارد غفلت از فرش دستباف است.

احمد وطنی با بیان اینکه شهرستان کردکوی از ظرفیت منصوره زارعی یکی از بانوان توانمند در حوزه فرش دستباف برخوردار است، مطرح کرد: با توجه به استعداد و ظرفیت نهفته کردکوی در حوزه فرش دستباف شرکت تعاونی بافندگان فرش دستباف در کردکوی ایجاد می‎شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه