English

دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف

عملکرد دولت در زمینه حجاب و عفاف ضعیف است

دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور گفت: عملکرد دولت در زمینه حجاب و عفاف ضعیف است.

عملکرد دولت در زمینه حجاب و عفاف ضعیف است

به گزارش خبرگزاری موج ، محمدمحسن دعایی، عصر چهارشنبه، در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعدگرگانی، در مراسم تجلیل از بانوان محجبه استان گلستان، اظهار کرد: ۸۲ سال قبل، در چنین روزی، فاجعه ای جانگداز در مسجد گوهرشاد رخ داد و ۵۰۰ الی سه هزار شهید پای مقاومت در برابر مزدور انگلیسی، رضا شاه ایستادند.

دبیر کل جبهه فرهنگی تصریح کرد: شاهدان عینی حادثه مسجدگوهر شاهد بیان می کنند که این انسانهای دینمدار و غیرتمند پای ارزشهای الهی ایستادند و در خون غلطیدند و مزدوران شبانه پیکر آنان را دفن کردند.

وی ضمن قدر نهادند بر مقام والای شهدا بیان کرد: شهید حقیقتی است شاهد که در فضای تاریخ ایستاده است و به همگان علامت می دهد که من برای کرامت و استقلال شما تمام هستی خود را فدا کردم، شما نیز این مسیر را ادامه دهید.

کشف حجاب برای تهی سازی کشور از فرهنگ دینی بود

دبیر کل جبهه فرهنگی گفت: در آن زمان برای پیشبرد نقشه استعمار یک مزدور دست نشانده، نقشه های تهی سازی این مملکت از فرهنگ دینی در دستور کار قرار گرفت و کشف حجاب برنامه اصلی آنان شد.

دعایی ادامه داد: پاسبانان تحت امر رضاشاه به جان خانم های محجبه افتادند و چه بسیار چادرها را کشیدند اما زن ها مقاومت کردند و چه بسا که سال ها از منزل بیرون نیامدند.

وی با بیان اینکه فرزند رضا شاه نیز در راستای عفت زدایی زنان مسلمان حرکت کرد، گفت: در جشن فرهنگ و هنر شیراز، یک تئاتر خیابانی برگزار شد و در آن حرمت شکنی ها و بی عفتی های بسیاری اتفاق افتاد و همگان این تئاتر را علت اصلی انقلاب اسلامی معرفی می کنند.

دعایی بیان کرد: کشف حجاب در راستای تحقق اهداف خاصی صورت گرفت، آنان با این کار می خواستند سرمایه کشور را چپاول کنند و بتوانند مستشاران خود را مستقر کنند؛ زیرا اگر ملتی غرق آلودگی و فحشا باشد  اجازه نفوذ بیگانگان را می دهد.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته با باتوم و سرنیزه می خواستند حجاب را بردارند اما مردم مقاومت کردند. امروزه جنگ نرم به راه انداختند و با شبکه ها و برنامه های مختلف سعی دارند بر ما حاکم شوند.

دولت در زمینه حجاب و عفاف باید قدرتمندتر برخورد کند

دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف از عملکرد دولت در زمینه حجاب انتقاد کرد و گفت: چه بسیار خانواده ها که زندگی هایشان در اثر بی عفتی از هم پاشیده است، هم اکنون آمار طلاق در کشور بسیار بالاست و از هر هزار پرونده موجود در این زمینه، بیشتر از ۸۰ درصد متعلق به بی عفتی است.

وی ادامه داد: دولت جمهوری اسلامی، رسانه ملی و حوزه های علمیه باید خانواده را در اولویت کار خود قرار دهد و حجاب را از بحث سیاسی جدا کنند. با این مقوله صندوق های انتخاباتی خود را پر نکنند.

وی ضمن تذکر به رسانه ملی و آموزش عالی کشور گفت: شما باید امانت دار خون شهدا باشید و خائن به شهدا و مملکت نباشید و در راستای شرف و عزت ملی و کرامت زن مسلمان حرکت کنید تا ارزش ها و ضد ارزش ها جابه جا نشود.

جبهه ملی به دستور رهبری شکل گرفته است

دبیر کل جبهه فرهنگی حجاب و عفاف کشور درباره تاریخچه شکل گیری این جبهه گفت: جبهه فرهنگی حجاب و عفاف در تاریخ دوم اردیبهشت سال ۹۲ به فرمایش مقام معظم رهبری، برای اقدامات فرهنگی و مقابله با نفوذ فرهنگی شکل گرفت.

وی ادامه داد: از آن تاریخ نهادی به نام خادم الاوصیا شکل گرفت و کارگروهذهای تخصصی بسیاری دارد که یکی از آنها جبهه فرهنگی حجاب و عفاف است.

دعایی گفت: بالغ بر ۳۶۰ موسسه به عضویت این جبهه درآمدند و هزاران فعال فرهنگی زیر پوشش این مجموعه هستند، در این پروژه های سنگینی زیرساختی اجرا می شود که یکی از آنها نرم افزار «رصد نمای ملی عین»، که ۱۵ هزار محصول فرهنگی حجاب و عفاف را سازمان دهی کرده است.

وی در پایان گفت: این نرم افزار خوراک تبلیغی خوبی در اختیار همه قرار می دهد و کانال رصدنما نیز برنامه های خوبی برای حفظ کرامت زن دارد وی همچنین از همگان از جمله اهالی رسانه خواست به مقوله حجاب و عفاف بیشتر بپردازند و امر به معروف و نهی از منکر را در نظر بگیرند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه