English

دبیر دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان خبر داد:

ارسال ۵۷۳ اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان

دبیر دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان از وصول 573 اثر به دبیرخانه این جشنواره مطبوعات این استان خبر داد.

ارسال 573 اثر به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، سید محمد قلمکاریان در جمع خبرنگاران، آثار رسیده را شامل 89سرمقاله و یادداشت، 46 مقاله، 79تیتر، 27خبر، 117 گزارش، 83 مصاحبه، 12 عکس، 15 گزارش تصویری، 13 طنز مکتوب و 31 کاریکاتور و 34 صفحه آرایی عنوان کرد.

وی اظهار کرد:مهلت ارسال آثار برای شرکت در دهمین جشنواره مطبوعات استان اصفهان که با شعار ' رسانه یعنی مردم' تا 22 تیر امسال تمدید شد.

وی گفت: این جشنواره در 2 محور حرفه ای ( اصلی ) و ویژه ( جنبی ) برگزار می شود.

قلمکاریان افزود: مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس خبری ( تک عکس و گزارش تصویری)، خبر، گزارش (خبری - تحقیقی)، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی، طنز مکتوب ( نظم و نثر ) و کاریکاتور (طنز تصویری) از جمله رشته های بخش حرفه ای این جشنواره است.

وی گفت: در موضوع قرآن و عترت ۳۰ اثر، شهر خلاق ۳۵ اثر و گفتمان سازی یا فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی۱۴ اثر و در بخش اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال ۳۸ اثر، اقدام و عمل ۱۹ اثر، آسیب های اجتماعی شامل مواد مخدر و روانگردان ها ۴۵ اثر و در بخش مدیریت مصرف آب شرب و بهداشت ۳۵ اثر ارسال شد.

دبیر برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان همچنین ترویج فرهنگ نماز در خانواده‌ها، قرآن و عترت،گفتمان ‌سازی اقتصاد مقاومتی با موضوعات ترویج استفاده از کالا و خدمات ساخت کشور و مدیریت و اصلاح الگوی مصرف، شهر خلاق، آسیب اجتماعی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، مدیریت مصرف آب شرب و بهداشت، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال و شهردار موفق رااز موضوعات ویژه ( جنبی ) این جشنواره اعلام کرد.

وی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شرکت فولاد مبارکه ، شهرداری اصفهان، وزارت نیرو، اتاق بازرگانی، سازمان همیاری های شهرداری های استان و اداره کل بهزیستی استان اصفهان به عنوان حامیان این جشنواره نامبرد وافزود: مسئولیت برگزاری این جشنواره به خانه مطبوعات استان واگذار شده است.

دبیر برگزاری دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های داخلی استان اصفهان افزود: همه روزنامه نگاران شاغل و آزاد استان اصفهان می توانند در این جشنواره شرکت کنند و آثار تولیدی خود را از تاریخ اول فروردین 95 تا آخر اسفند 95 را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه