English

مسوول اجرایی طرح داناب در گلستان:

۷۱ هزار دانش‌آموز گلستانی از برنامه‎های طرح داناب بهره‎مند می‎شوند

مسوول اجرای طرح داناب در استان گلستان گفت: امسال بیش از ۷۱ هزار و ۵۴۵ دانش‎آموز استان گلستان از برنامه‎های طرح داناب بهره‎مند می‎شوند.

۷۱ هزار دانش‌آموز گلستانی از برنامه‎های طرح داناب بهره‎مند می‎شوند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای گلستان، قاسم رجایی اظهار داشت: با اجرای طرح فرهنگی دانش آموزی نجات آب (داناب) برای ششمین سال در استان گلستان میزان آگاهی و حساسیت دانش‌آموزان استان به منابع آب به ترتیب 8.82 و 8.15 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در طرح داناب سال جاری 71 هزار و 545 دانش آموز استان گلستان از 630 مدرسه آموزش‎هایی را در زمینه آب استان فرا گرفتند.

مسوول اجرایی طرح داناب در استان گلستان تصریح کرد: با توجه به کمبود منابع آب در استان، پرداختن به اجرای طرح‎های فرهنگی و آموزشی در کنار اقدامات سازه‎ای ضروری است و هر چه این گونه طرح‎ها در سنین پایین‎تر صورت گیرد اثر بخشی آن بیشتر خواهد بود.

رجایی گفت: تردیدی نیست با اجرای صحیح این طرح دانش‎آموزان مدارس سراسر استان مبلغان فرهنگ صحیح مصرف آب و به عنوان همکار و پیام‎رسان شرکت آب منطقه‎ای به خانواده‎ها و جامعه هدف می‎شوند.

وی اظهار کرد: در طرح داناب سال جاری، کارگاه‎های آموزشی برای معلمان، توزیع اقلام آموزشی، کارگاه‎های آموزشی، اجرای پیش آزمون و پس آزمون از دانش‎آموزان، اجرای نظام مسابقات داناب، بازدید دانش‎آموزان از سدهای استان اجرا شد.

مسوول اجرایی طرح داناب در استان گلستان افزود: کارگاه‎های آموزشی برای خانواده‎های دانش‎آموزان برگزار و خانواده‎ها با مشکلات منابع آبی استان آشنا و بر لزوم صرفه‎جویی در مصرف آب تاکید شد.

رجایی افزود: افزایش میزان آگاهی و افزایش میزان حساسیت دانش‎آموزان و افکار عمومی نسبت به مشکلات منابع آب از اهداف طرح دانش‎آموزی نجات آب بود که در سال جاری محقق شد اجرای مستمر و صحیح طرح می‎تواند افکار عمومی را هر چه بیشتر همراه با مسئولان و متولیان آب به همراه داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه