English

رئیس کل دادگستری استان مازندران:

آزادسازی سواحل در غرب مازندران مثبت بود

رئیس کل دادگستری مازندران، آزادسازی سواحل در غرب مازندران را مثبت خواند.

آزادسازی سواحل در غرب مازندران مثبت بود

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی‌فرد رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به اهمیت دستگاه قضا، گفت: قضاوت ویژه خداوند است  و پذیرش چنین مسوولیت بزرگی باید راهی به سمت تعالی باشد.

وی برخی تخلف‌های موجود در جامعه را دارای وجهه عمومی دانست و اظهار کرد: تخلفاتی مانند تجاوز به منابع طبیعی، محیط زیست و تخریب اموال دولتی نیاز به شکایت نداشته و دستگاه قضایی می تواند بدون واسطه و مستقیم در این حوزه وارد عمل شده و چنین مواردی را رسیدگی کند.

وی اقدامات صورت گرفته در زمینه آزادسازی سواحل به ویژه در منطقه غرب استان مازندران را مثبت ارزیابی و خاطرنشان کرد: با تلاش مسوولان و همراهی آنان با دستگاه قضا توانسته شد بدون هرگونه ملاحظه کاری و با جدیت تمام گام های مهمی در زمینه آزادسازی سواحل برداشته و با متخلفان در این زمینه با قاطعیت برخورد شود.

تقوی فرد در پایان به بیان مشکلات و کمبودهای عرصه قضاوت و دادرسی پرداخت و تاکید کرد: با وجود کاستی های موجود باید با استعانت از خداوند متعال قضاتی را تربیت کرد تا علاوه بر رعایت قانون و شرع، متدین و انقلابی بوده و در انجام وظایف خود متعهد باشند.

حجت الاسلام عبدالعلی پوراکبر امام جمعه تنکابن نیز با ابراز نگرانی درباره تصرف سواحل از سوی نهادهای دولتی و خصوصی، خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر بسیاری از سواحل دریا از سوی برخی ارگان‌ها با عناوینی چون مراکز تحقیقاتی و آموزشی تصرف شده‏‌اند که هیچ‌گونه برخوردی هم با آنها صورت نگرفته است.

وی در پایان آزاد سازی سواحل را خواسته همه مردم دانست و گفت: با متخلفان و متجاوزان در این حوزه برخورد جدی و محکمی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه