English

رئیس منابع طبیعی آزادشهر

تفرجگاه زیتون‌تپه شهرستان آزادشهر دچار حریق شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر گفت: بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع از جنگل‌های تفرجگاه زیتون‌تپه شهرستان آزادشهر در آتش سوخت.

تفرجگاه زیتون‌تپه شهرستان آزادشهر دچار حریق شد

به گزارش خبرگزاری موج، حسین سلطانعلی در آزادشهر درباره آخرین وضعیت آتش سوزی در تفرجگاه زیتون‌تپه اظهار داشت: متاسفانه بیش از یک‌هزار و 300 مترمربع از جنگل‌های پشت زیتون‌تپه ساعاتی قبل طعمه حریق شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر افزود: براثر بی‌احتیاطی خانواده‌ای در تفرجگاه زیتون‌تپه شهرستان آزادشهر که با روشن کردن آتش غذا پخت کردند این آتش‌سوزی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: این خانواده پس از ترک محل آتش را به خوبی خاموش نکرده و وزش باد سبب آتش‌سوزی بیش از یک‌هزار و 300 مترمربع از جنگل‌های اطراف شده است.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر یادآور شد: در حال حاضر نیروهای منابع طبیعی در حال مهار آتش هستند و خساراتی آنچنانی به طبیعت وارد نشده است.

سلطانعلی تاکید کرد: با توجه به افزایش گرما و وزش باد از همه مردم تقاضا داریم در تفرجگاه‌ها از روشن کردن اتش بپرهیزند و در صورت روشن کردن آتش، تا خاموشی و اطمینان کامل محل را ترک نکنند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر اظهار داشت: بیشترین علت آتش‌سوزی‌ها و تخریب و خسارت به طبیعت توسط عوامل انسانی است که برای حفاظت و مراقبت از طبیعت باید توجه و دقت مردم بیشتر شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه