English

آغاز اعزام کاروان‌های ورزشی کرمانشاه به مسابقات کشوری

معاون تربیت‌بدنی و سلامت کرمانشاه در جمع مسئولین تیم‌های اعزامی به رقابت‌های کشوری ورزش دانش‌آموزی از برگزاری این رقابت‌ها در 11 استان از 15 تیرماه خبر داد.

آغاز اعزام کاروان‌های ورزشی کرمانشاه به مسابقات کشوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، سلمان محمدی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت استان در نشست هماهنگی مسئولین تیم‌های اعزامی به رقابت‌های کشوری گفت: رقابت‌های ورزشی دانش آموزان کشور از 15 تیر در 11 استان آغاز خواهد شد.

در این نشست محمدی بیان کرد: 494 دانش آموزان کرمانشاهی در 15 رشته ورزشی در قالب 55 تیم در این دوره از مسابقات شرکت می‌کنند.

محمدی در ادامه با تأکید بر توجه جدی به اجرای سند تحول بنیادین در این حوزه افزود: در این سند ورزش قهرمانی با رویکرد مدرسه محوری مورد تأکید است و کل برنامه‌ها از آغاز تا انتها در درون مدرسه و بطن این مجموعه انجام می‌شود که انجمن‌های استانی، مدیر مدرسه، مربیان و سرپرست از عناصر و محورهای اساسی رقابت‌های ورزش دانش‌آموزی در رویکرد جدید است.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی دانش آموزان، مربیان و سرپرستان توصیه نمود که حفظ اخلاقیات و بالاتر بردن منش پهلوانی از مهم‌ترین دلایل برگزاری و اعزام به مسابقات کشوری است و رمز موفقیت تیم‌ها در رقابت‌های گروهی بدون تردید وحدت و هماهنگی در چارچوب‌های تعریف‌شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه