English

فرمانده انتظامی رامیان

مسافران در مناطق خلوت اسکان نکنند/ کشف خودروی گردشگران در رامیان

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان از کشف یک دستگاه خودروی سمند به سرقت رفته از خانوده گردشگر کرمانی خبر داد و گفت: مسافران از اسکان در مناطق خلوت و تاریک خودداری کنند.

مسافران در مناطق خلوت اسکان نکنند/ کشف خودروی گردشگران در رامیان

به گزارش خبرگزاری موج ، علی‌اکبر بای اظهار کرد: ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه شامگاه یکشنبه یک دستگاه خودروی سمند حوالی جنگل دلند به سرقت رفت که با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی شهرستان رامیان به سرعت کشف شد.

وی در توضیح این سرقت گفت: سرنشینان این خودرو از استان کرمان بودند و یک نوزاد همراه خود داشتند که برای تعویض پوشک نوزاد خودرو را در منطقه‌ای بعد از روستای قره قاچ نرسیده به جنگل دلند متوقف می‌کنند اما متأسفانه یک موتورسیکلت با دو سرنشین به این خودرو حمله می‌کنند و با ضرب و شتم راننده اقدام به سرقت خودرو می‌کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان رامیان ادامه داد: با هوشیاری نیروی‌های انتظامی شهرستان و بستن راه‌های ورودی و خروجی سارقین چاره‌ای جز رهاسازی خودرو نداشتند که ساعتی بعد خودروی به سرقت رفته کشف شد.

بای افزود: در حال حاضر راننده خودروی سمند که زخمی شده بود در حال ترخیص از بیمارستان است و حال عمومی وی خوب گزارش شده است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی شهرستان رامیان در حال بررسی دوربین‌های مداربسته برای شناسایی هرچه سریع‌تر سارقین است و امیدواریم به زودی شناسایی و دستگیر شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در توصیه به مسافران گفت: مسافران سعی کنند در مناطق تاریک و خالی از سکنه اسکان نکنند بلکه برای اسکان زائرسراها و یا در کمپ های در نظر گرفته‌شده که توسط نیروی انتظامی حراست می‌شود اقدام به اسکان برای استراحت کنند.

بای ادامه داد: همچنین مسافران از به همراه داشتن پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند و اشیای قیمتی خود را دور از دید سارقین قرار دهند.  

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه