English

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها:

آرای یک شهر خوزستان ابطال شد

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از موافقت با ابطال انتخابات شوراها در شهر منصوریه از توابع استان خوزستان خبر داد.

آرای یک شهر خوزستان ابطال شد

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها؛ از تایید ابطال انتخابات شوراها در شهر منصوریه از توابع استان خوزستان خبر داد.

وی ادامه داد: طی جلسه امروز هیئت مرکزی درباره 8 شهر که پیشنهاد ابطال کلی یا تعدادی از صندوق‌های آنها بیان شده بود مطرح شد که در نهایت با ابطال انتخابات در شهر منصوریه موافقت شد.

نماینده مردم شهر قدس و شهریار تصریح کرد: صدرای شیراز، کهریزک، پرند تهران، چهاردانگه، شریف‌آباد، اردبیل، جزیره میناب و بندرعباس شهرهایی بود که مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد به دلیل کمبود و نقص برخی مدارک و استعلامات تا دو روز آینده برای تصمیم‌گیری نهایی تکمیل شود.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها خاطرنشان کرد: در روز سه‌شنبه جاری نیز انتخابات شوراها در سه شهر دیگر هم بررسی خواهد شد.

شهر منصوریه با جمعیتی بالغ بر 6500نفر در 5 کیلومتری شمال شرقی بهبهان ازتوابع استان خوزستان به فاصله 4کیلومتری رودخانه مارون وکارخانه سیمان واقع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه