English

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش گلستان

سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزی در گلستان برگزار شد/ فیلم کوتاه دانش‌آموز بندرگزی مجوز شرکت در مسابقات کشوری را گرفت

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش وپرورش گلستان از برگزاری سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در این استان خبر داد و گفت: برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری از استان گلستان به مرحله کشوری دعوت شدند.

سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزی در گلستان برگزار شد/ فیلم کوتاه دانش‌آموز بندرگزی مجوز شرکت در مسابقات کشوری را گرفت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد ضیایی صبح امروز اظهار کرد: برگزیدگان مسابقات فرهنگی و هنری از استان گلستان به مرحله کشوری دعوت شدند.

وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و هنری از بزرگترین مسابقات جشنواره‌ای است، تصریح کرد: مسابقات فرهنگی و هنری دانش‌آموزان در استان گلستان از بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری است.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش وپرورش گلستان ابراز کرد: مسابقات فرهنگی و هنری مراحل متعددی داشته است و این مسابقات از سطح مدارس آغاز شده است.

* امسال در بخش هنرهای نمایشی به مرحله کشوری دعوت شویم

ضیایی از ورود افراد برتر مسابقات فرهنگی و هنری به مرحله شهرستانی و استانی خبر داد و خاطرنشان کرد: نفرات برگزیده این مسابقات به مرحله شهرستانی، استانی و سپس کشوری معرفی شدند.

دبیر اوقات و فراغت آموزش و پرورش استان گلستان یادآور شد: در این مرحله از مسابقات فرهنگی و هنری داوری صورت گرفت و برگزیدگان به مرحله کشوری دعوت شدند و امیدواریم در این مرحله نیز حائز رتبه شوند.

ضیایی با اشاره به اینکه امسال توانستیم در بخش مسابقات هنرهای نمایشی به مرحله کشوری دعوت شویم، اذعان کرد: با توجه به اینکه چندسالی است که ما در بخش هنری شرکت کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم به مرحله کشوری دست پیدا کنیم ولی خوشبختانه امسال توانستیم خودمان را به رقابت‌های کشوری برسانیم و مجوز دریافت شرکت در مسابقات را کسب کنیم.

*دختران متوسطه دوم در بخش نمایشنامه‌خوانی از شهرستان کردکوی در قالب یک تیم به مرحله کشوری دعوت شدند

وی افزود: با کارشناسی‌هایی که در بخش هنرهای نمایشی صورت گرفت توانستیم در این زمینه ضعف‌ها را شناسایی کنیم و نسبت به رفع آنها تلاش کنیم که در نهایت توانستیم امسال در بخش هنرهای نمایشی به مرحله کشوری دعوت شویم.

دبیر اوقات و فراغت آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: دختران متوسطه دوم در بخش نمایشنامه‌خوانی از شهرستان کردکوی در قالب یک تیم به مرحله کشوری دعوت شدند.

ضیایی از راه پیدا کردن اثری دیگر از یک دانش‌آموز بندرگزی  افزود: یک فیلم کوتاه توسط یک دانش‌آموز بندرگزی مجوز راه‌یابی به رقابت‌های کشوری را دارد.

* مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری در شهر نیشابور برگزار می‌شود

وی عنوان کرد: در مردادماه مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری در شهر نیشابور برگزار می‌شود که نفرات برگزیده برای کسب مقام اول تا سوم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

دبیر اوقات و فراغت آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مسابقات فرهنگی و هنری مسابقات به صورت همزمان در سراسر کشور با حضور 14 شهرستان از استان گلستان برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه