English

برای اولین بار در ایران؛

رزرو میز و سفارش اینترنتی غذای رستوران‌ها با "شکم"!

"شکم" عنوان طرحی دانشجویی است که برای اولین بار در ایران امکان رزرو میز و غذا در رستوران‌ها را به‌صورت اینترنتی فراهم می‌کند.

رزرو میز و سفارش اینترنتی غذای رستوران‌ها با "شکم"!

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، احمدرضا پرویزی طراح ایده "شکم" و سرپرست تیم دانشجویی اظهار کرد: "شکم" سایتی اینترنتی است که برای اولین بار در ایران امکان رزرو میز در رستوران و سفارش غذا را به‌صورت اینترنتی فراهم می‌کند و با پرداخت اینترنتی فرد می‌تواند رأس ساعت مقرر در رستوران حاضرشده و بر سر میزی که از قبل رزرو کرده نشسته و غذای سفارشی خود را بدون معطلی تحویل گیرد.

وی افزود: یکی از مزایای دیگر این سایت این است که افراد بیماری‌های خود را اعلام کرده و سایت با توجه به مشاوره‌هایی که از کارشناسان تغذیه می‌گیرد غذای مناسب با بیماری آن‌ها را پیشنهاد می‌دهد.

پرویزی افزود: از طرفی در این طرح بازرسانی خواهیم داشت که همواره کیفیت غذای عرضه‌شده در رستوران‌های طرف قرارداد را بررسی می‌کنند.

پرویزی خاطرنشان کرد: همچنین تالار گفت‌وگو در سایت راه‌اندازی شده تا کاربران تجربیات خود در خصوص کیفیت غذای رستوران‌های مختلف را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و درازای این خدمات درصدی از حجم سفارش رستوران‌ها به ما تعلق می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: درصورتی‌که سفارش به‌موقع حاضر نباشد پول مشتری پس داده‌شده و درصورتی‌که سفارش از سوی مشتری کنسل شود نصف هزینه به خاطر خسارت رستوران برداشته می‌شود.

این دانشجوی کارشناسی ارشد شبکه بابیان اینکه تیم چهارنفره طراحی و اجرای این سایت را بر عهده داشتند، گفت: در کنار من سهند بختیارپور، سعید عظیمی و ویدا یارویسی نیز در این پروژه همکاری داشته‌اند.

وی در ادامه بابیان اینکه از همان ابتدای راه‌اندازی شتاب‌دهنده "تیک"، از فعالیت‌های این مرکز اطلاع داشته، گفت: مشکل اصلی استارت آپ ها و کارآفرینان پول است و خوشبختانه شتاب‌دهنده این نیاز را مرتفع کرده است.

پرویزی افزود: در کنار سرمایه‌گذاری، استارت آپ‌ها از امکانات دیگری ازجمله دفتر کار و خدمات منتوری در شتاب‌دهنده بهره‌مند می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه