English

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گلستان خبر داد

کاهش ۷ درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی گلستان/ باید تلاش بیشتری در تحقق درآمدهای مالیاتی داشته باشیم

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان از کاهش هفت درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی این استان در دو ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

کاهش 7 درصدی تحقق درآمدهای مالیاتی گلستان/ باید تلاش بیشتری در تحقق درآمدهای مالیاتی داشته باشیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گلستان، حسین پیشقدم در جلسه کارگروه ستاد درآمدها و تجهیز منابع استان گلستان اظهار کرد: از سال گذشته با همکاری اداره کل اقتصاد دارایی و دستگاه‌های اجرایی و مردم خوب استان گلستان  رشد درآمدهای مالیاتی از شرایط خوبی برخوردار بود و جا دارد از همه دستگاه‌های اجرایی که در تحقق این مهم همکاری داشته‌اند تشکر و قدردانی شود.

وی تصریح کرد: از آنجایی که اقتصاد استان بر پایه کشاورزی استوار است و با توجه به اینکه بخش‌های مختلفی از آن از پرداخت مالیات معاف هستند بنابراین با تمام این موارد استان در جذب مالیات همت و تلاش خوبی را از خود نشان  داده است و امیدواریم فرهنگ پرداخت مالیات در سطح جامع گلستان نهادینه شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گلستان گفت: با توجه به یک و دو ماهه امسال و تفاوت آن با سال گذشته به درآمدهای مالیاتی هفت درصد کاهش داریم و نشاندهنده این است که در سال 1396 باید تلاش و پیگیری کرد انشاالله در گزارش‌های بعدی که اداره کل مالیاتی استان تهیه می‌کنند بتوانیم کاهش را جبران کرده باشیم.

پیشقدم خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در بخش‌های مختلف اقتصادی استان ظرفیت‌های خوبی ایجاد شده است، امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت‌ها کمال استفاده ببریم و در جذب مالیات شرایط خوبی را نسبت به سنوات قبل داشته باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه