English

معاون استاندار:

افزایش تولید از برنامه های راهبردی مدیریت استان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: تلاش برای افزایش تولید به منظور رونق اقتصادی و کمک به ایجاد اشتغال از برنامه های راهبردی و مهم مدیریت ارشد استان است.

افزایش تولید از برنامه های راهبردی مدیریت استان است

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، رضا رحیمی در جلسه ستاد تسهیل پروژه های اقتصادی و رفع موانع تولید افزود: یکی از برنامه های مهم ما فراهم ساختن بسترهای لازم برای شکل گیری فعالیت کارآفرینان است و این موضوع طی چند سال گذشته در استان با جدیت مورد توجه قرار گرفته است.

 وی بیان داشت: خوشبختانه استان کرمانشاه دارای کارآفرینان با دانش، مجرب و توانمندی است که که با کمک آن‌ها می توان به رونق اقتصادی و افزایش تولید در استان کمک کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: ما علاوه بر تلاش برای احیا و فعال شدن طرح‌های اقتصادی به منظور کمک به رونق اقتصادی در نظر داریم که از طرح‌هایی در این بخش حمایت کنیم که چشم به حضور در بازارهای بین الملی به ویژه بازار کشور عراق در راستای کمک به توسعه صادرات و تجارت داشته باشند.

مهندس رحیمی بیان داشت: همه باید تلاش خود را برای احیای طرح‌های اقتصادی در بخش های صنعتی، کشاورزی و خدمات که نقش موثری در افزایش تولید و رفع مشکل بیکاری خواهد داشت، بکار گیریم و در این زمینه نسبت به تسهیل هر چه بهتر بسترهای لازم برای کارآفرینان در استان اقدام نمائیم.

وی گفت: تلاش برای افزایش تولید به منظور رونق اقتصادی و کمک به ایجاد اشتغال از برنامه های راهبردی و مهم مدیریت ارشد استان است.

در این جلسه چندین طرح اقتصادی که با مشکل رکود مواجه بودند تصمیمات لازم برای احیای مجدد آن‌ها و دستورات لازم به بانک‌ها و سازمان‌های اجرایی ذی‌ربط برای رفع مشکلات این طرح‌ها اتخاذ و صادر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه