English

از ابتدا تا انتهای ماه مبارک رمضان؛

طرح امنیتی- ترافیکی در تمام خیابان‌های کرمانشاه اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اجرای طرح امنیتی- ترافیکی ویژه به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

طرح امنیتی- ترافیکی در تمام خیابان‌های کرمانشاه اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه، سرهنگ فضل‌الله شیری عنوان کرد: به‌منظور تسهیل عبور و مرور و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی، طرح ویژه امنیتی- ترافیکی در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان به‌منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک قبل و بعد از افطار، تسهیل عبور و مرور، برقراری نظم و ایمنی و پیشگیری از بروز سوانح رانندگی با به‌کارگیری تمامی کارکنان و تجهیزات خود طرح امنیتی- ترافیکی از اولین روز ماه مبارک رمضان در دستور کار قرارگرفته است.

این مقام انتظامی زمان اجرای این طرح را از ابتدا تا انتهای ماه مبارک اعلام کرد و گفت: محل اجرای این طرح معابر و تقاطع پرترافیک و تردد حوزه استحفاظی است.

شیری خاطرنشان کرد: پلیس راهور همچنین طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف و رانندگان خودروهایی را که درملأعام اقدام به روزه‌خواری می‌کنند، در دستور کار خود قرار داده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان طرح‌های ویژه مناسبتی با اعمال محدودیت‌های خاص در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی استان قرار می‌گیرد که هم‌زمان با روزهای شهادت امام علی (ع) و لیالی قدر، روز قدس و روز عید فطر در مورد نحوه اجرا و محدودیت‌های در نظر گرفته‌شده اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان از رانندگان خواست، به توصیه‌های پلیس در طول مسیر عمل کنند و از هرگونه توقف دوبله و یا توقف‌هایی که منجر به سد معبر می‌شود جدا خودداری کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه