English

مدیر آب و فاضلاب شهری دیواندره:

پروژه‌های ملی آبفا دیواندره نیازمند ۳۳۰ میلیارد ریال اعتبار است

مدیر آب و فاضلاب شهری دیواندره گفت: اتمام پروژه‌های ملی تصفیه ‌خانه آب و تصفیه‌ خانه فاضلاب دیواندره نیازمند 330 میلیارد ریال اعتبار است.

 پروژه‌های ملی آبفا دیواندره نیازمند 330 میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، مدیر آب و فاضلاب شهری دیواندره گفت: اتمام پروژه‌های ملی تصفیه ‌خانه آب و تصفیه‌ خانه فاضلاب دیواندره نیازمند 330 میلیارد ریال اعتبار است.

خالد مقصودی افزود: شرکت آبفا دیواندره پنج طرح در دست اجرا دارد که 2 طرح آن ملی و سه طرح استانی است.

وی با اشاره به اهمیت پروژه‌های دیواندره، گفت: طرح تصفیه ‌خانه آب دیواندره که آب مجتمع اوباتو، شهر دیواندره و شهر زرینه را تامین می‌کند دارای 55 درصد پیشرفت فیزیکی است و برای تکمیل این پروژه که در حال حاضر غیرفعال است، 160میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی اضافه کرد: پروژه تصفیه‌ خانه فاضلاب شهر دیواندره نیز 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این طرح نیاز به 170میلیارد ریال اعتبار است.

مقصودی اذعان داشت: این پروژه کمک شایانی به بخش کشاورزی، رفع آلودگی و بوی نامطبوع می‌کند و منجر به اشتغال‌زایی هم خواهد شد.

وی بیان کرد: سه طرح استانی شامل اصلاح شبکه آب، اصلاح شبکه فاضلاب و تکمیل خطوط انتقال آب است که اجرای این طرح ‌ها آغاز شده و تا حدودی هم پیشرفت دارد.

مدیر آبفا دیواندره اظهار کرد: در سال گذشته به میزان 2 میلیون و 460 هزار و 44 مترمعکب آب در شهرهای دیواندره و زرینه که زیر پوشش این اداره هستند مصرف شده است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه