English

مدیرکل مدیریت بحران خوزستان:

خطر نشت نفت تالاب هورالعظیم را تهدید می کند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان نسبت به خطر احتمالی نشت نفت چاه‌های میدان آزادگان شمالی به تالاب هورالعظیم هشدار داد و تاکید کرد که از هم‌اکنون باید تدابیر لازم برای پیشگیری از بروز این بحران زیست‌محیطی اندیشیده شود.

خطر نشت نفت  تالاب هورالعظیم را تهدید می کند

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، کیامرث حاجی‌زاده نسبت نسبت بر لزوم احیای فعالیت‌های اقتصادی تالاب هورالعظیم برای رونق کسب و کار مردم منطقه تاکید کرد و ادامه داد: زمانی در این منطقه کشاورزی، دامداری و صیادی متاثر از تالاب رونق خوبی داشت. همه ما باید کمک کنیم تا جنبه‌های اقتصادی تالاب هورالعظیم احیا و ساکنین منطقه از آن بهره‌مند شوند.

حاجی‌زاده گفت: تالاب هورالعظیم که یکی از مهم‌ترین نقاط کنترل ریزگردها است و باید نسبت به حفظ اکوسیستم و رفع مسایل زیست‌محیطی آن بیش از گذشته همت گماشت.

وی گفت: نگاه دولت و وزارت نفت به حل مشکلات زیست‌محیطی تالاب هورالعظیم، نگاه مثبتی است. خوشبختانه با تعامل سازنده شرکت مهندسی متن توانستیم بحران زیست محیطی منطقه را کنترل کنیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان اظهار کرد: نفت نیز سرمایه ملی ما است و باید ازمیادین مشترک نفت منطقه بهره لازم را ببریم. زیرساخت‌های مورد نیاز منطقه که مغفول مانده باید احیا و مهیا شوند و همچنین  بحث استحکام پاسگاه‌های مرزی باید به جد دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه